Facebookta kim beni silmiş

13 Temmuz 2011 Çarşamba

Facebookta kim beni silmiş facebookta beni silen kim facebookta kimler beni sildi, facebookta beni silen arkadaşım varmı? Böyle sorunlarınız varsa bu konu tam sizlik. Bir kişiyi

arkadaş olarak ekledikten sonra eğer sizi arkadaşlıktan çıkartırsa haberiniz olmuyor.fakat bir script bu konuda size yardımcı olabilir.


Unfriend Finder adlı ücretsiz script ile daha önceden arkadaşlarınız arasında yer alan arkadaşınız sizi sildiyse bu kişileri görmeniz mümkün artık.

Bu script’i Firefox, Chrome, Opera ve Safari ile kullanabilirsiniz. Unfriend Finder yüklendikten sonra tek yapmanız gereken Facebook sayfasını bir kez yeniden yüklemeniz. Karşınızda script’in ilk mesajını göreceksiniz. Bu noktadan sonra Unfriend Finder sizin arkadaş listenizi inceleyecek ve birkaç gün sonrasında sizi arkadaşlıktan çıkartan olursa size haber verecek.

Fakat burada önemli bir nokta var. Unfriend Finder geriye dönük çalışmıyor. Yani daha önceden arkadaşınız olan ve bu script’i kullanmaya başlamadan önce sizi arkadaşlıktan silenleri görmeniz mümkün değil. Unfriend Finder‘ı >şu adresten yükleyebilirsiniz