Teleservis Kalitesi çok kötü. 25 gün oldu telefon hala gelmedi. Degişim cihazı bekliyor saçmalıgı.

26 Temmuz 2011 Salı


25 gün önce cep telefonum arızalandı ve telefon Android yazılıma sahip ayrıca Huawei marka u8230 .Telefon bozuldu ve gönderdim hala gelmedi kaç gün oldu. Degişim cihazı bekliyor yazıyor.
Aradım ,zar zor sıra geldi bana ve güya cihaz fabrikadan gelicekmişte, ne zaman gelicegi belli degilmişde. Ben alınca tonla para verince cihaz bulup satıyorlar ama tamire gönderince günlerce sürüyor. Sinir bozucu bir firma Teleservice birde kendilerini övüyorlar. Arıyorum Teleservis müşteri hizmetlerini 1 saat sıra bekliyorum. Müşteri hizmetleri artırılmlı. Koca şirket  bir tane müşteri hizmeti var. Olucak iş mi? Sonra müşteri hizmetleri ise çok kalitesiz hizmet veriyor ayrıca dogru düzgün tatmin edici cevaplar varmiyorlar.  Bu firma yalan olur bence.  Kaç gündür telefonun gelmesini bekliyoum ve gerçekten sinir bozucular. Teleservice kullanmayın derim.