Açık Öğretim Lise Kayıtları-2011 Açık öğretim lise'ye kaydol.

31 Ağustos 2011 Çarşamba


1. Açık Öğretim Lisesi 2011 – 2012 Eğitim Öğretim Yılı I. Dönem Yeni Kayıt Başvuru
Tarihleri: 15 Ağustos 16 Eylül 2011
Başvuru Yeri: İl ve İlçelerde Bulunan Halk Eğitimi Merkezi Müdürlükleri.
2. Yeni Kayıt Katılım Bedeli: Açık Öğretim Lisesine yeni kayıt yaptıracak öğrenci adayı Yeni
kayıt katılım bedeli olarak;
40.00TL.’yi Ziraat Bankası, Vakıflar Bankası veya Halk Bankasının herhangi bir
şubesine T.C. Kimlik numaralarını bildirerek Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü hesabına
yatıracak.
— 5.00TL’yi ise kaydını yaptıracağı halk eğitimi merkezi müdürlüğünün okul aile
birliğinin vereceği banka hesap numarasına veya halk eğitimi merkezi müdürlüğü okul aile birliğinin
makbuzu karşılığında halk eğitimi merkezi müdürlüğüne teslim edecektir.
Açık liseye kayıt yaptırabilmek için:
ilköğretim/ortaokul mezunu olmanız veya liseden terk tasdiknameniz olması gerekiyor. (yurtdışında okuyup denklik belgesinde ‘ilköğretim/ortaokul seviyesindedir’ yazanlar)
Kayıt için gerekli evraklar:
  • Nüfus cüzdanı fotokopisi

  • 1 adet vesikalık resim

  • İlköğretim okulu veya ortaokul diploması(diploması kayıp olanlar Diploma Kayıp
    Örneğinin aslı ile), çıkma belgesi ya da denklik belgesinin aslı

  • Yatırmış olduğunuz kayıt ücretinin dekontu

  • Halk Eğitim Merkezinden kayıt esnasında alacağınız öğrenci yeni kayıt raporu.

Kaynak:MEB-EĞİTEK



Etiketler: Açık Öğretim Lise Kayıtları-2011,Aöf,açık öğretim kayıt 2011, açık öğretim kayıt gerekli belgeler, açık öğretim kayıtları, açık öğretim lise, aöf kayıtları, Eğitim,