Somali'ye neden yardım etmeliyiz?

24 Ağustos 2011 Çarşamba

Herkesin bir amacı vardır mutlaka ve benimde illa ki var. Yıllar önce site işlerine başladım ve o zamanlar herşey daha zordu. Ve ben bir insan olarak sevginin gücüne inanıyorum.
Sevmek varya müthiş birşey. Sevdigin belki dünyanın öteki ucundadır. Ben onu sevdim işte o görmedigim bilmedigimi sevdim. Düşünsene görmüyorsun. İki saniye gözlerini elinle kapat. İşte onları şimdi daha iyi anlıyacaksın. Yardım etmek insanı mutlu yapar. Bizler sabah kalkınca yemegimizi rahatça yiyebiliyoruz ve hiç düşünmüyoruz ertesi gün ne olacak diye. İşte fakir bir insan hep düşünür bunu: ' ya sonra' der. Ben bu yardım reklamlarını özellikle koydum bloga ve elinizde imkan varsa lütfen bir sms atın çünkü bir gün bizde muhtaç olabiliriz bu mesajlara. Kendimizi sevelim ve sevilmek için sadece sevelim. Aslında bütün mesele sevmekte çünkü sevgi olunca herşey daha güzel oluyor.