Mutluluk Sözleri - Mutluluk Belirten Güzel Sözler

5 Eylül 2011 Pazartesi

mutluluk anlatan sözler
mutlu olduğunu belirten sözler
mutluluğu anlatan sözler


Nekadar Mutlu Olsamda Sonunda üzüleceğim biliyorum hayatın Sonu gelince Yeniden Mutlu olucağım Seni Görüceğim biLiyorum

Gözlerimi Sende Açtım Hayatı SevginLe Mutlu Olmuşum Sonunda Sevdiğimi bULmuŞum…
uzak Durma Bana mutlu OLamıyorum Sensiz Asla Güzel Günlerin Hatırına Mutlulukları geri ver bana

Bir Gülüşünle Bir Lafınla Mutlu OLmasını öğrendim Bu bendeki ben Değil Bendeki Sen Oldu Artık Seninle Mutluyum

Mutluluklar seninle güzel seninle mutlulukları sevdim ben sen mutlu Ol Hep oLMasanda Severim Seni hep

EN Güzel Mutlulukları Diliyorum Sana En Güzel Sevgilerimi Yolluyorum Sana SeninLe Mutluyum Bunu Anla

Mutlu Olmak için Bekleme hayat Kısa Mutlu Olmak için Hayata Pozitif Bak yeterLi
hayat Nekadar Acı Olsada güLmesini nekadar Dramatik Olsada Mutlu OLmasını biLiceksin…

Mutluluk Gülücüklerinde Değil, Söylediğin Sözlerle Mutlu Etsin beni Gülüşlerin Zaten Heycanlandırıyor beni birtanem

Mutlulukların Mutlusu Sevgilerin Sevgisi Aşıkların Aşkı heycanların heycanı Ve Güzelliklerin GüzelliğiyLe GeLiyorum Sana Aç koLLarını bana

0 kadar güzel bakıyorsunki bana mutlu oluyorum seninle o anda okadar güzel gülüyorsunki bana mutlulukları yaşatıyorsun o anda


Mutluluk veren sözler,mutluluk sözleri

Kibirli olma, alçak gönüllü davran
Kendini fazla abartma

Her şeyin üstesinden gelemeyeceğini asla unutma

Çaresizlik tuzağına düşme Her zaman bir umut ışığı olduğunu aklından çıkarma

Her şeye hakim olmak için uğraşıp hayatı yaşanmaz hale çevirme

Büyüklük kompleksine kapılıp, insanları ezerek arkadaşlarını kendinden uzaklaştırma

İyiliği karşılık beklemeden yap

Tek başına mutlu olunamayacağını bil Çevrenin mutluluğu için gayret göster

Ölümden korkmak yerine, ölüm gerçeğiyle yüzleş

Yaptığın iyilikleri unut Anlatarak onları kıymetsizleştirme

Sana yapılan kötülüğün karşılığını vermek yerine Öfkenin dinmesini bekle

Seni huzursuz edecek işlerden uzak dur İhtirasını törpüle

Eleştirinin keskin bir bıçak olduğunu unutma Söyleyeceklerini iyi tart

Hiçbir sırrın sonsuza kadar gizli kalamayacağını unutma

Çıkarcı olma Adil davran

Kibrine yenilip hep daha fazlasını isteyerek hayatını zehir etme

En zor zamanda bile kesinlikle ümitsizliğe kapılma

Senden iyi durumda olanlara bakıp üzüleceğine, senden zor durumda olanları görüp rahatla

En sevdiğin şeyleri, başkalarıyla paylaşmanın keyfine var

Hayatının vazgeçilmezleri olsun Onları küçük çıkarlar için asla feda etme

Muhatabına güvenmek istiyorsan, önce sen güvenilir ol

Yazdıklarının ve yaptıklarının peşini bırakmayacağını unutma Gücünü insanların yararına kullan

Bencil olma, tebrik etmeyi bil

Yalandan uzak dur

Modern hayatın çarpıklaştırdığı kadın-erkek ilişkilerinin, hayatını esir almasına izin verme

İyi bir dostun, paha biçilmez olduğunu aklından çıkarma

İyilik yapma arzunu, şarta bağlama Vermek almaktan daha büyük bir ihtiyaçtır, asla unutma

Ön yargılarla hayatı kendine zehir etme

Bildiklerinle açıklayamadığın şeyler, hayatının kâbusu olmasın

Korkuların tutsağı olarak yaşamaktan vazgeç

Kendini, hep daha iyiye ulaşmak zorunda olduğuna koşullama

Merhametli olmaktan asla vazgeçme

Anne ve babana ‘off’ bile deme

Kendini sürekli övmekten uzak dur

Vazgeçilmez olmadığını kabul et

Sözünüzde durmamanın utanç verici olduğunu aklından çıkarma

Heveslerini kendine ilah edinme

İnanma duygunu diri tut

Karar verirken, vicdanının sesini duymazlıktan gelme
 


Konu içeriği : Mutluluk Sözleri , Mutluluk Belirten Sözler mutluluk anlatan sözler mutlu olduğunu belirten sözler, mutluluğu anlatan sözleri