Aşk Sözleri

1 Ağustos 2012 Çarşamba


Hayatınızın en anlamlı ve en değerli insanına söyleyebileceğiniz, ona sevginizi gösterebileceğiniz en anlamlı ve en güzel aşk sözleri:
♥ Aşk kaçmaktan çok kovalamak, görmekten çok özlemek, gitmekten çok beklemek, dokunmaktan çok düşünmektir ve aşk öyle bir şeydir ki hep imkansızı seçer…
♥ Ben senin Sevgi tomurcuğunum benim toprağımı suyumu güneşimi havamı eksik etme, yerimi sevdir ki bu sevgi tomurcuğun sana kırmızı sevgi gülü verebilsin…
♥ Zannetme ki gözlerim sana baktıkça bıkacak, ölsem de ruhum seninle kalacak, kapanırsa gözlerim senden önce, inan ki son sözüm seni seviyorum olacak…
♥ Seni sevdiğimi söylüyorum ama bu yalan, çünkü sana olan duygularım o kadar üstün ve yüce ki onlara isim bile bulamadım…
♥ Seni asil insanların basit sevgileriyle değil, basit insanların asil sevgileriyle sevdim. Bu güzel aşkımıza nokta koyma, sana kucak dolusu virgül getirdim…
♥ Ayrılık küçük sevgileri öldürür ama büyük sevgileri güçlendirir. Tıpkı rüzgarın mumu söndürüp yangını güçlendirdiği gibi… Bizim de sevgimiz hep yaşayacak ve daha da güçlenecek sevgilim. Nice günlere birlikte olmak dileğiyle…
♥ Aşk hiç ummadığın biranda kapını çalıyorsa, için ürperiyor, nefesin kesiliyor, kalp atışların hızlanıyorsa; sakın korkma! unutma ki ansızın gelen aşklar büyük mutluluklar getirir.
♥ Ben seni dün sevmedim çünkü dün geride kaldı, ben seni bugün de sevmeyeceğim çünkü bugün de bitecek; ben seni yarın seveceğim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek!
♥ Seni gördükten sonra etrafımı görmez oldum, senin elini tuttuktan sonra senden başkasını hissetmez oldum.
♥ Aşkların en güzeli senin aşkın, sevginin en güzeli senin sevgin, senin sevgin olmadan içimde yanan aşk ateşi neye yarar sensiz?
♥ Seni dünyada seven on kişi varsa bunlardan biri benim seni dünyada seven beş kişi varsa bunlardan biri gene benim seni dünyada seven bir kişi varsa o mutlaka benim seni dünyada seven hiç kimse yoksa bil ki ben ölmüşümdür.
♥ Hani uzaktaki yıldız parlak gelir ya insana, uzakta olduğun için tutuldum sana, hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana, imkanız olduğun için aşığım sana.
♥ Seni ne kadar sevdiğimi öğrenmek istersen yere düşen her yağmur damlasını tutmaya çalış; tutabildiklerin senin sevgin, tutamadıklarınsa; benim sana olan sevgimdir.
♥ Sen benim dünyamın küçük yıldızı değil, benim dünyamın en büyük yıldızısın dünyamın güneşin…
♥ Aşk bir çocuğu sevmek gibi, sevgi ise o çocuğun gözlerindeki ışık gibi, zaman değiştiğinde sana olan aşkımda büyücek her gün olduğu gibi..
♥ Yaşamın kaynağı sevgi ise, eğer sevgi bir tutku, tutku bir amaç, amaç bir şeyleri biri ile paylaşmaksa, paylaşmak aşk, aşk hatırlamaksa hep aklımdasın…



Aşk Sözleri Kısa ile ilgili aramalar
yeni ask sözleri
aşk sözleri kısa etkileyici
anlamlı aşk sözleri kısa
güzel aşk sözleri kısa
sevgi sözleri
kısa aşk mesajları
aşk mesajları
aşk şiirleri