Sevgiliye İyi Geceler Mesajları 2012

1 Ağustos 2012 Çarşamba

Sevgilinize en güzel mesajlarla iyi geceler demek ve onun sizi düşünerek uyumasını sağlamak istiyorsanız sizler için araştırdığım iyi geceler mesajlarını okuyabilir, beğendiğinizi sevgilinize gönderebilirsiniz.♥ SeLam Sebebi Ziyaretim Belli.ßu Saatte Kız,Oğlan Isteyecek Degiliz.Fazla Vaktımızde Yok Iyi Geceler Deyıp GideceĞız.Tatlı Almadık ORTtaLıkTa Kriz Var.Sizde Tatlıyı Rüyanızda Görün Tatlı Rüyalar...


♥ Her Gecenin karanlığında Dualarımla yatıyorum ve seni Düşünüyorum Seni Birtanem Dualarım Yalnızca Sana İyi geceler demek istiyorum..


♥ benim dünyalar tatlısı sevgilim hatımın neşesi ömrümün prensesi hayatımın tek aşkı bitanem tatlı rüyalar


♥ Şimdi en tatlı rüya senin olsun en tatlı kişi girsin rüyana ama bunu alışkanlık haline getirme gelemem öyle her gece her gece


♥ Rüyalara rest çektim uyumuyorum herkes derın uyukudayken ben sana dalıyorum uyuku cok tatlı derlerya ben senı tadıyorum onlar uyukuya ben sana doyamıyorum.


♥ Bataryası zayıf rüyalarımızın kapsama alanı dışında kalan kesimlerine şebeke hatası sebebi ile ulaşamadık full çeken hatlarımla seni kalbime gömüyorum


♥ Huzur Dolu Gecelerimin, Tatlı Rüyalarındaki Rüyalarısın Tatlandıran Ten Varlıksın, Iyi Geceler Sevgilim.


♥ Yalan Hayatta Yaşadığım tek Gerçek Rüyasın Sevgilim Bu Rüyadan Asla Uyanmak istemiyorum bitanem sende uyu benimle iyi geceler diliyorum


♥ Sana Beyez Bir Güvercin Yolluyorum Kanatlarında Mutluluk Gagasında Öpücük O Öpücükte Benim Öpücüğüm Igeceler Öpücüğü Sana Uzat Öpsün Yanağından.


♥ Sabahların güneşi kalbini gecelerin Yıldızları ise Gözlerini Anımsatır Bana tek bir aşkım iyi Geceler


♥ Yaşadığım Kadar Değil Yaşattığın kadar seni Seviyorum Seni Bebeğim Bu Gece de Dualarım Seninle Benim yaşama Sebebim Sensin iyi Geceler Aşkım.


♥ gece uzakta bir çığlık sesi denizden çıkan yosun kokusu gözlerimdeki sana olan özlemim halimde ki gözlerin iyi geceler diliyorum rüyalarımda.

Sevgiliye İyi Geceler Mesajları 2012Sevgiliye İyi Geceler Mesajları 2012Sevgiliye İyi Geceler Mesajları 2012Sevgiliye İyi Geceler Mesajları 2012Sevgiliye İyi Geceler Mesajları 2012