Duygusal Sözler Duygusal Kısa Mesajlar

22 Ağustos 2012 Çarşamba

• Ne seni unutmak gibi bir çaba var yüreğimde nede aşkımı körükleyen bir rüzgar, ne seni görmeden durabilecek kadar güçlüyüm ne de kaybetmeye dayanacak kalbim var.

• Güzel sözleri hayata değil senin güzelliğine adıyorum sevgilim. Seni gözümden sakınırım sadece kalbimle adını anarım aşkımıza nazar değmesin bebeğim.

• Sevgi bir yıldızdır yanıp sönen, masmavi bir düştür gökyüzünde hiç ölmeyen. Sevenlerin mumudur sevgi, eriyip de hiç bitmeyen.

• Gecenin sessizliğini dinle içinde beni bulacaksın, karanlığa bak yüzümü göreceksin, elini kalbine koy, gözlerini kapa ruhumu yolluyorum seni öpmesi için.

• Kimbilir hangi akşam güneşle beraber bende söneceğim kimbilir hangi ellerden son suyumu içeceğim belki göremeden öleceğim fakat yinede seni seveceğim.

• Bazen anlatmak zor geldi korktum, bazen cesurdum sen yoktun, ve artık bir karar aldım söylüyorum seni çok ama çok seviyorum.

• Kimsin sen yaşamak isteyipte yaşayamadığım umutlarımsın, farkında olmadan yıllardır beklediğimsin belkide, kimsin sen, sen benim sevdiğimsin sevdiğimi söyleyebildiğimsin.

• Seni uzaktan sevmeyi, seni duymadan dinlemeyi, gözyaşlarımla gülmeyi, kavuşmak için sabretmeyi her şeyi öğrendim ama sensiz olmayı asla…

• Gece midir insanı hüzünlendiren, yoksa insan mıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen? Gece midir seni bana düşündüren yoksa ben miyim seni düşünmek için geceyi bekleyen ?

• Sen en büyük sevgiyi hakedecek kadar mükemmel, herkesin sevmeyi haketmeyeceği kadar özelsin.


Etiket: Kısa DuygusaL Mesajlar, en güzel DuygusaL Mesajlar, DuygusaL Mesajlar, DuygusaL resimler, DuygusaL nickler, DuygusaL Smsler, Güzel DuygusaL Yazılar,