Kapak Msn Nickleri Yeni

27 Ağustos 2012 Pazartesi

Yeni Kapak Msn Nickleri,
Kapak Msn Nickleri 2011,
Msn Kapak Nickler yeni


~~~En yeni kapak msn nickleri ~~

** Varlığımda Kıymetimi Bilmeyenleri Yokluğumla Terbiye Ederim......!! 

**Bni SévMéYéN ÖlSüN aZ SéVnDé SaKaT KaLıP SüRüNsÜn....!!

**ßenim dünyada ßenzerim yok ama ßenzemeye çalışan ezik çok..!!!

**Choqq $erefsiz qöRdüm ama Hic Biri Senin Kadar ProfesyonaL DeqiLdi.. !

**..Arkamdan konuşanlarn hepsi arkada takılmaya devam etsn..

** !nKaR edeMem Sen! Sevd!m AmA SerEfS!z Oldugunu 
TaHm!n edEmEd!m…

**Ayık oL panik yapma rahat oL ßaq daLgana 3 günLük dünya ne sana kaLır ne ßana ..!!!

ßumuyDu Hayat Déd!q|éri Hayat a$|ınDa q0sq0camaN ß!r rüya Uyan Art|q ß!tt! Rüya !!!!


нαкѕızℓığα gєℓємєм... нαтıя, göηüℓ ∂ιηℓємєм вαвαмıη кızıуıм вєη кυяşυη уєяιм ℓαƒ уємєм…

ßéиí ςéκéмéчéи ąитéи тāκтıяŝıи!.. 

--_.ARTIG BEN BAŞKALARININ FARKINDAYIM..O BAŞKALARIDA BENİM FARKIMDA..SEN FARKIMI FARKETMESENDE OLUR ARTIK..SENİN FARKINI SENİN GİBİLER FARKETMİŞTİR NASIL OLSA.._--

beni sevmek için programlanma devrelerini yakarım..

ÇıKaR YoL hAnGiSi?SeVmEk Mi SeViLmEk Mi,SaRhOşLuK mU İçKi Mi,AnLaMaDıM GiTTİ..ÇıKaR YoL HaNgİsİ ?SeN mİ SeNsİzLiK mİ,YaŞaMaK mI öLmEk Mi???


SözLerin Büyük Yüreqin Kûcûk YanLi$Larin Cok DoqruLarin Yok Kendine qöre $anSLisin Fakat Bana qöre ZavaLLisin..!! 

иσκтα κα∂αя мєи₣ααт ỉçỉи,vỉяğüℓ κα∂αя єğỉℓмєм..!


ßeη ѕєηιηℓє тσρяαğα g∂єяιм ∂ιуєηℓєяι çσк göя∂üм ...ßeη öуℓє ∂ιуєηℓєяι тσρяαğα нєρ уαℓηız göм∂üм...

Gelme bana canın sağolsun, dönme bana yolun açık olsun, ben şimdi başka kalplerdeyim. bUdA SaNa KaPaK oLsUn..

Etiket: Kapak Msn Nickleri Yeni , Yeni Kapak Msn Nickleri, Kapak Msn Nickleri 2011, Msn Kapak Nickler yen