Kardeşe Doğum Günü Sözleri

16 Ağustos 2012 Perşembe

Hey delikanlı, senin yürüdüğün yolları ben çoktan
dönüyorum ama korkma önünde de olsam ben
her zaman senin yanındayım, biraz çelişkili oldu
sanki yani kalbim yanında demek istemiştim,
eh iyi ki doğdun velet..
Nasılsın canım ? Yüreğin buzlar kadar serin,
güneş kadar sıcak, gökyüzü kadar yüksek,
magma tabakası kadar derin olsun, doğum
günü mesajarları n kutlu olsun
Küçüklükten beri hep yanımdasın ve hep
yanımda olacaksın kardeşim iyi ki doğdun..
Bak kardeşim [X] yaşında adamım ve senin
doğum gününü kutlamak için google’da
arama yaptım ve herhangi bir siteye girdim
o siteden bu yazdığım cümleyi buldum ve
sana yapıştırıyorum değerimi umarım
anlamışsındır =)
Kardeşim Doğum Günün Kutlu Olsun, Eve
gelirken 2 ekmekle yumurta al, ha bir de pasta
da kutlama yapalım ağız tadıylar ((:
Hey genç adam, seni seviyorum tatlım ablan
doğum gününü büyük bir sürpriz ile kutluyor, sen
olmasan bir parçamız ailede olmayacaktı.. iyi ki
doğdunnnn !!
Kız Kardeş için Doğum Günü Mesajları
Ey küçük melek ! seni baldan daha çok
seviyorum iyi ki doğdun tatlım
Pişt cadı, sana doğum gününde bir tane uçan
süpürge alacaktım ama sende düzinesi vardır
diye kalkışmadım iyi ki varsın.
Doğum gününde sana en güzel hediyeyi vermek
isterdim ama seni sana nasıl verebilirim
kardeşimmmm ! (:
Küçük Prenses senin kadar sevecen, mutlu,
eğlenceli ve GÜZEL bir kardeşim var, iyi ki var !
Kutlu OL’sun doğum günün (:
Aman Allahım kardeşim 1 yaş daha büyümüş !!
büyüdükçe güzelleşiyorsun, seni seviyorum
gardaşım
Etiket: Kardeşe Doğum Günü Mesajları, Kardeşe doğum
günü sözleri, kardeşe dogum gunu sozleri,
kardese dogum günü sözleri, kardes için dogum
gunu sözleri, erkek kardese sözler, kiz kardese
doğum günü sözleri