Sevgiliye Günaydın Mesajları Kısa Günaydın Msjları Günaydın Sözleri

21 Ağustos 2012 Salı

Sizler için hazırladığımız en güzel ve en özel Günaydın Mesajları;

• Bugünde gözlerimi seninle açtım yeni bir güne, senin adınla baktım evdeki her yere, adını anıp dinlediğim şarkılarda hep sen varsın günaydın hayatımın anlamı.

• Günaydın sevgilerin en güzeli ve en tatlısı. Günaydın günümün ışığı ve neşe kaynağı. Günaydın kalbimi esir alan sevgili. Günaydın düşlerimin kaynağı. Günaydın sevincim ve kaderim. Günaydın herşeyim.

• Sabah güneşi yüzüme vurdukça sanki sen bakıyormuşsun gibi geliyor bana, güneş bile senin gözlerini kıskanıyor, günaydın hayatım.

• Güzelliğin bir rüya gibi, gözlerin bir rüyanın en muhteşem eseri, rüyalarımı süsledin bu gece, seninle güne merhaba dedim günaydın sevgilim.

• Geceden sabaha dönüşen, karanlıktan aydınlığa giren bir gün daha. Ömür perdesine bir gün daha yazılırken sabahın ılık rüzgarıyla yeniden günaydın demek istiyorum sana. Yüzüne yeniden nur yağsın, kalbine ışık doğsun, günün aydın olsun hiç kararmasın…

• Hayat sunulan zaman yaşamaktır. Her insan yaşamak ister ama engel olan yine hayattır. Çok mutlu yaşayan yoktur ama yaşamak en büyük mutluluktur… En güzel rüyandan mutluluklara uyanman dileğiyle günaydın…

• Samimiyeti ile herkese kendini sevdiren, masumiyetiyle herkesi kendi gibi sanan, ama ne olursa olsun yüzünden gülümseme eksik olmayan insan, her uyandığında böyle gülümsemen dileğiyle, günaydın.

• Geceleri uzaklara çığlk olur sesim yosun kokusundan keskin sana olan özlemim bu sabah sırf senin için saralandı gözlerim günaydın herşeyim

• Hayatıma renk kattın tıpkı güneşin dünyayı renklendirdiği gibi. Dudaklarıma hayat verdin tıpkı yapmurun ormanı yeşerttiği gibi. Gündüzlerime ışık kattın, her günümü farklılaştırdın günaydın hayatımın anlamı…

• Senin yanında çabucak geçiyor saatler, sensiz geçmek bilmiyor günler. Anladımki sen hayatımın en önemli bir parçası gönlümün yarısısın, günaydın aşkım

Günaydın Mesajları