Sevgiliye Söylenecek İyi Geceler Sözleri 2012

29 Ağustos 2012 Çarşamba

Sensiz sabaha uyanacağım bi gece nasıl iyi geçebilirki Gecenin en güzel karanlıgına gözlerini yumdugunda aklına ben geleyim iyi geceler birtanem Dur bir dakika once bana bir opucuk sonra seni seviyorum tamam şimdi uyayabilirsin Geceleri Uzaklara çığlık Olur Sesim Denizden çıkan Yosun Kokusundan Keskin Sana Olan özlemim Bu gece Sırf Senin İçin Kapanıyor Gözlerim İyi Geceler Herşeyim! Hep aklımdasın öylesine bendesin ki hiç bitmek tükenmek bilmeyen bişey bu bu can bu bedenden çıkana bu diyardan göçene dek görebildiğim tek gerçek rüyam sensin tatlı rüyalar meleğim Her gece varlığının verdiği huzurla başımı yastığa koyuyorum herseyimmm… Sonsuza kadar hep benim ol çünkü sadece seninle bu can var olurşimdi yine seni düşünerek yatıyorum allah rahatlık versin Kalbinin ışığı Gecenin karanlığını bastırsın Rüyaların mutluluk yağmurlarında geçsin Gecen mutlu Kalbin huzur dolu olsun İyi geceler! Yüreğin doğan güneşi değil batan güneşi seçsin çünkü doğan güneş elbet batacaktır ama batan gunes yeni umutlarla doğacaktır yarınki gunes senın için bıtanem ıyı geceler Hayatımsın ve ben sadece seni yaşayabilirim…Seni yaşadığım her gün için yanağına bir buse gonderiyorum huzurla uyu bitanem huzurlu ve mutlu… İyi geceler Seni seviyorum Gece olup güzel gözlerin yenik düştüğünde uykusuzluğa seni gökyüzünden alıp düşlerime emanet ediyorum gözlerimden uzaksın belki ama daima yüreğimdesin unutma İyi Geceler Rüyalara rest çektim uyumuyorum herkes derin uykudayken ben sana dalıyorum uyku çok tatlı derler ben seni tadıyorum onlar uykuya ben sana doyamıyorum Bitanem iyi geceler Aşkım rüyamda seni göreyim dicem ama o zaman korkuyla uyanıyorum o gördüğüm rüya deil kabus oluyo kalabalık yıldızlar içinde arama gözlerimi… ben sana ay kadar büyük yansıyacağım ışığımla aydınlan ve tatlı uyu hayal gözlüm… İyi geceler bebeğim Güneş seninle güzel doğuyor mehtap seninle gökyüzünü aydınlatıyor Rüyada buluşalım Tatlı uykular hayatımın en değerli varlığı Sen bana mutlulukları veren güneşimsin gecelerimi süsleyen yıldızımsın İyi geceler biriciğim İyi geceler bahar tomurcuğum Gece olup güzel gözlerin yenik düştüğünde uykusuzluğa seni gökyüzünden alıp düşlerime emanet ediyorum gözlerimden uzaksın belki ama daima yüreğimdesin unutma İyi Geceler Rüyalara rest çektim uyumuyorum herkes derin uykudayken ben sana dalıyorum uyku çok tatlı derler ben seni tadıyorum onlar uykuya ben sana doyamıyorum Bitanem iyi geceler Aşkım rüyamda seni göreyim dicem ama o zaman korkuyla uyanıyorum o gördüğüm rüya değil kabus oluyo kalabalık yıldızlar içinde arama gözlerimi… ben sana ay kadar büyük yansıyacağım ışığımla aydınlan ve tatlı uyu hayal gözlüm… Hergün hasretindeyim bu gece oldugu gibi Uyumadan önce şunları söyleyim sana askim; Keske sabaha kadar uykusuz kalsamda sana bakabilsem Keske benim uzerimde yorgan olmasa donsamda senin yaninda uyuyabilsem Keske gozlerimi kapattigimda ellerim yanimdaki yastiga dokundugunda o yastigi bos bulmasam Yine yalniz bir ruyaya daliyorum Sensizim iyi geceler! Butun bunlari yasiyabilmek icin mutlu yarinlara kadar yalniz uyuyacagim sevgilim Bu gönül sana tutkun Sözlerin yine suskun Nolursa olsun artık sessizlikten korkuyorum Bir aradayken ayrıyız Herseye ragmen dayanmalıyız Kayıp gitme ellerimden korkuyorum sensizlikten gecelerden İyi geceler aşkım… Canım yanında olmak istiyor canımın bana ihtiyacı vardır diye Canım çok sıkılıyor canım yanımda yok diye Sensiz gecelerden sensiz günlerden bıktım artık Sabret hayatım iyi günler bizi bekliyor İyi geceler canım… İyi Geceler Aşkım Ne kadar da sıcak ellerini elllerimde yüzümde hissedemessemde yastıgın verdigi rahatlıgı senin kucagın yorganın ısıtmasına sen sarılıyormuşsun gibi farzetcem Sen uyurken ben hep seni düşünücemİyi uyu aşkım Geceler korkutmasın seni Üstünü açarsan üstüne örtmeye gelicem iyi geceler aşkım Tatlı rüyalar sevgilim Kısaca benli rüyalar Evlilige giden yolumuzda 1 günü de bitirmiş olmanın verdigi mutlulukla uyuyacagım; senin tatlı tatlı gülüşünü düşünerek…Rüyalar ‘ıma bekliyorum Öpüyorum Geceleri Uzaklara çığlık Olur Sesim Denizden çıkan Yosun Kokusundan Keskin Sana Olan özlemim Bu gece Sırf Senin İçin Kapanıyor Gözlerim İyi Geceler Herşeyim! Hep aklımdasın öylesine bendesin ki hiç bitmek tükenmek bilmeyen bişey bu bu can bu bedenden çıkana bu diyardan göçene dek görebildiğim tek gerçek rüyam sensin tatlı rüyalar meleğim Her gece varlığının verdiği huzurla başımı yastığa koyuyorum herseyimmm… Sonsuza kadar hep benim ol çünkü sadece seninle bu can var olurşimdi yine seni düşünerek yatıyorum allah rahatlık versin Kalbinin ışığı Gecenin karanlığını bastırsın Rüyaların mutluluk yağmurlarında geçsin Gecen mutlu Kalbin huzur dolu olsun İyi geceler! Yüreğin doğan güneşi değil batan güneşi seçsin çünkü doğan güneş elbet batacaktır ama batan gunes yeni umutlarla doğacaktır yarınki gunes senın için bıtanem ıyı geceler Hayatımsın ve ben sadece seni yaşayabilirim…Seni yaşadığım her gün için yanağına bir buse gonderiyorum huzurla uyu bitanem huzurlu ve mutlu… İyi geceler Seni seviyorum Rüyalara rest çektim uyumuyorum herkez derin uykudayken ben sana dalıyorum Uykular çok tatlı derler ben seni tadıyorum Onlar uykuya ben sana doyamıyorum… İyi geceler sevgilim Severek Ayrılanlar Müjde… Bu gece günahlarda %100 e varan indirimler iyiliklerde 1000 kata varan extra puanlar sizi bekliyor… NOT: Kul hakkı kampanya dışıdır… İYİ GECELER… Yüreğimde senden bana hiç bir ışık yok! Ben karanlıktan çok korkarımBeni gel al burdan… Bu gece senin gözlerin için uyuyacağımsen uyurken gizlice ellerini tutup saçlarını okşayacağım sana yaklaşıp o her zaman duyduğun şeyi söyleyeceğim ; SENİ ÇOK SEVİYORUM VE HEP SEVECEĞİM İYİ GECELER Uykudan uyanınca insanı uyandığına pişman eden geri dönmek isteyip de dönemeyince çaresizlikten delirten hayatta bir defa görülebilen harika bir rüyasın Bitanem! Geceye inat seninle sabahlayacağım güneş kıskansın seninle ısınacağım yastıklar ağlasın göğsünde uyuyacağım ve bir tek sana bağlı kalacağım aşkım… Geceler karanlık geceler ıssız çok zor geliyor bana hele de sensiz hiç çekilmiyor bitanem gelde sevindir seni seven sevgiliyi Yüreğin doğan güneşi değil batan güneşi seçsin çünkü doğan güneş elbet batacaktır ama batan gunes yeni umutlarla doğacaktır yarınki gunes senın için bıtanem ıyı geceler Hep aklımdasın öylesine bendesin ki hiç bitmek tükenmek bilmeyen bişey bu bu can bu bedenden çıkana bu diyardan göçene dek görebildiğim tek gerçek rüyam sensin tatlı rüyalar meleğim Gece olup güzel gözlerin yenik düştüğünde uykusuzluğa seni gökyüzünden alıp düşlerime emanet ediyorum gözlerimden uzaksın belki ama daima yüreğimdesin unutma İyi Geceler
Etiket: sevgiliye iyi geceler mesajı sevgiliye iyi geceler mesajları 2012 uzaktaki sevgiliye sözler iyi geceler mesajı 2012 sevgiliye söylenecek iyi geceler mesajı iyi geceler mesajları 2012 sevgiliye gece sözleri sevgiliye iyi geceler mesajı 2012 2012 sevgiliye sözler 2012 iyi geceler mesajları sevgiliye iyi geceler sözleri sevgiliye sözler 2012 sevgiliye iyi geceler mesaji iyi geceler mesajlari 2012 sevgiliye yatmadan önce söylenecek sözler