Twitter için güzel sözleri Anlamlı Twitter Sözleri yazıları

31 Ağustos 2012 Cuma


Tamam sen şimdi git... ama kalbinle gel sonra..

Öyle bir gittinki bakakalmak kaldı bana arkandan.'Ne gözümü alabildim,ne göze alabildim'.

"İnsan; Geçmişin hasretçisi, geleceğin özlemcisi, yaşadığı anın şikayetçisidir".

Gidiyorsun diye değil, ıslanan yanaklarım kurusun diye asıyorum yüzümü…

Gelişi güzel ayrılıklardı benimki.. ben hiç senin kadar esaslı,gitmedim senden..

Sevdiğini serbest bırak. Dönerse senindir, dönmezse ebenindir, zıplıyorsa delidir, çömeldiyse sakın dokunma.

Gözleri idam sehpasıdır,kadının. ve bu yüzden derindir göz çukurları..

Kadın sevgi uğruna herşeye hazırdır, hatta sevişmeye de. Erkek ise sevişmek için herşeyi feda etmeye hazırdır; Sevmeyi bile !

Yokluğunun iki yakasını bir araya getirip; Varlığını ilikler misin ömrüme...

Pardon, buralarda bir kaç kırık kalp gördünüz mü ? Size soruyorum bayan; Hiç aynı kalpte defalarca dirilip öldünüz mü?

Biliyorlar aslında... Seni gazete kağıdına sardığım şarabım gibi biliyorlar... Uluorta ve gizligizli seni sevdiğimi...

Belki de En Sevdiğim Sakarlığın... Gözlerime Takılıp 'Yüreğime' Düşmendi..

Söylemek isteyipde söyleyemediğim çok şey var.Kiminizin yüzüne kiminizin gelmişine kiminizinde geçmişine

Bakkalda 10 kuruş eksiğim çıktı cebimdeki sakızı uzattım, afalladı.Gün intikam günüdür bakkal amca !

Aldığımız çeyrek altını kutusunda rahat ettirebilmek için altına sünger koyan bir milletiz.

Eros'pu çocuğu al o oklarını bi tarafına sok.

Eski sevgililerimin hepsine 14 şubatta kandil mesajı atıcam .. Aşka gelmediler bari imana gelsinler ;)

" En iyi arama motoru yahoo mu lan?" ... " ben ne biliyim abi, google'dan aratsana."

İnsanı 2 şey Ayakta Tutar , Biri Sağ Ayak , Biri Sol Ayak. Gerisi hikayee...



İdeal erkeği dünyanın her köşesinde bulabilirsiniz. Ama ne varki dünya yuvarlaktır. Yani köşesizdir...


Camına "arabada bebek var" stickerı yapıştıran şahsiyet, ışıklarda bebeğe çeyrek altın mı takalım, ninni mi söyleyelim, ne istiyorsun söyle?

Özlü Twitter Sözler
Twitter Özlü Sözleri