LYS Biyoloji Konuları

2 Nisan 2010 Cuma

1 FOTOSENTEZ VE KEMOSENTEZ
1.a Fotosentez - I (Fotosentez Yapan Yapı ve Organizmalar)
1.b Fotosentez - Il (Fotosentez Mekanizması)
1.c Fotosentez - III (Fotosentezi Etkileyen Faktörler, Kemosentez)
1.d Fotosentez-IV (KARMA)
2 HÜCRE SOLUNUMLARI
2.a Hücre Solunumları - I (Oksijensiz Solunum)
2.b Hücre Solunumları - II (Oksijenli Solunum)
2.c Hücre Solunumları (KARMA)
3 NÜKLEİK ASİTLER VE PROTEİN SENTEZİ
3.a Nükleik Asitler - I (DNA ve Replikasyon)
3.b Nükleik Asitler - II (RNA Çeşitleri ve Protein Sentezi)
4 HÜCRE BÖLÜNMELERİ
4.a Hücre Bölünmeleri - I (Hücrenin Yaşam Döngüsü ve Mitoz Bölünme)
4.b Hücre Bölünmeleri - II (Mayoz Bölünme)
4.c Hücre Bölünmeleri - III (KARMA)
5 ÜREME VE GELİŞME
5.a Üreme ve Gelişme - I (Eşeysiz ve Eşeyli Üremeler)
5.b Üreme ve Gelişme - II ( Bitkilerde Üreme ve Gelişme)
5.c Üreme ve Gelişme - III (Hayvanlarda Üreme)
5.d Üreme ve Gelişme - IV (Hayvanlarda ve İnsanda Gelişme)
5.e Üreme ve Gelişme - V (KARMA)
6 KALITIM
6.a Kalıtım - I (Mendelin Çalışmaları, Fenotip Çeşitliliği ve Kalıtsal Adaptasyonlar)
6.b Kalıtım - Il (Eş Baskınlık, Çok Alellik)
6.c Kalıtım - IIl (Bağlı Genler , Ayrılmama , Eşeye Bağlı Kalıtım)
6.d Kalıtım - IV (Populasyon Genetiği)
6.e Kalıtım - V (KARMA)
7 DOKULAR
7.a Dokular - I (Bitkisel Dokular)
7.b Dokular - II (Hayvansal Dokular)
7.c Dokular - III (KARMA)
8 TAŞIMA VE DOLAŞIM SİSTEMLERİ
8.a Taşıma ve Dolaşım Sistemleri - I (Bitkilerde Taşıma Sistemi)
8.b Taşıma ve Dolaşım Sistemleri - II (Hayvanlarda Dolaşım Sistemi)
8.c Taşıma ve Dolaşım Sistemleri - III (İnsanda Dolaşım ve Lenf Sistemi)
8.d Taşıma ve Dolaşım Sistemleri - IV (KARMA)
9 SİNDİRİM SİSTEMLERİ
9.a Sindirim Sistemleri - I (Hücre İçi ve Hücre Dışı Sindirim, Hayvanlarda Sindirim)
9.b Sindirim Sistemleri - II (İnsanlarda Sindirim Sistemi)
10 SOLUNUM SİSTEMLERİ
10.a Solunum Sistemleri - I
10.b Solunum Sistemleri - II
11 BOŞALTIM SİSTEMLERİ
11.a Boşaltım Sistemleri
11.b Sindirim, Solunum, Boşaltım Sistemleri (KARMA)
12 DENETLEYİCİ VE DÜZENLEYİCİ SİSTEMLER
12.a Denetleyici ve Düzenleyici Sistemler - I (Sinir Sistemi)
12.b Denetleyici ve Düzenleyici Sistemler - II (Sinir Hücresi ve İmpuls iletimi)
12.c Denetleyici ve Düzenleyici Sistemler - III (Duyu Organları - Göz ve Kulak)
12.d Denetleyici ve Düzenleyici Sistemler - IV (Duyu Organları - Burun, Dil ve Deri)
12.e Denetleyici ve Düzenleyici Sistemler - V (Endokrin Sistem ve Bitki Hormonları)
12.f Denetleyici ve Düzenleyici Sistemler - VI (İnsanda Hormonal Düzenleme)
12.g Denetleyici ve Düzenleyici Sistemler - VII (KARMA)
13 DESTEK VE HAREKET SİSTEMLERİ
13.a Destek ve Hareket Sistemleri - I (Bitkilerde Destek Dokular, Hareket)
13.b Destek ve Hareket Sistemleri - II (İskelet Sistemi)
13.c Destek ve Hareket Sistemleri - III (Kas Sistemi)
13.d Destek ve Hareket Sistemleri - IV (KARMA)
14 BİYOTEKNOLOJİ VE GENETİK MÜHENDİSLİĞİ, CANLILARDA DAVRANIŞ
14.a Biyoteknoloji ve Genetik Mühendisliği, Canlılarda Davranış
15 YAŞAMIN BAŞLANGICI VE EVRİM İLE İLGİLİ GÖRÜŞLER
15.a Yaşamın Başlangıcı ve Evrim İle İlgili Görüşler