Yılın ilk çeyreğini yüzde 50 büyümeyle kapatan Mavi'yi yeni sezon için anlaşma yaptığı ünlü top model Adriana Lima ihya etti. Lima'nın Mavi reklamlarında giydiği beyaz ceket, beklenenin üzerinde talep görünce stoklar tükendi. Mağaza yetkilileri Lima'nın giydiği beyaz cekete kadınlardan ciddi oranda talep geldiğini belirterek, "Mağazaya gelen müşterilerin büyük bölümü Adriana Lima'nın giydiği
beyaz ceketi almak istiyor ama stoklar tükendi. Şirket merkezine ekstra talep gönderdik" bilgisini verdiler. Mavi Genel Müdürü Cüneyt Yavuz ise, ünlülerin üzerinde olan ürünlerin dünyanın her yerinde normal vitrindeki ürüne göre çok daha fazla talep gördüğünü ama bir ürünün yok satmasının marka açısında hoş bir durum olduğunu söyledi. Yavuz, "Adriana Lima kampanyasının da etkisiyle mağaza trafiği yüzde 20 arttı" şeklinde konuştu. Yavuz, 2012 Sonbahar- Kış sezonunda da Adriana Lima ile global bir anlaşmaya imza attıklarını dile getirdi.
beyaz ceketi almak istiyor ama stoklar tükendi. Şirket merkezine ekstra talep gönderdik" bilgisini verdiler. Mavi Genel Müdürü Cüneyt Yavuz ise, ünlülerin üzerinde olan ürünlerin dünyanın her yerinde normal vitrindeki ürüne göre çok daha fazla talep gördüğünü ama bir ürünün yok satmasının marka açısında hoş bir durum olduğunu söyledi. Yavuz, "Adriana Lima kampanyasının da etkisiyle mağaza trafiği yüzde 20 arttı" şeklinde konuştu. Yavuz, 2012 Sonbahar- Kış sezonunda da Adriana Lima ile global bir anlaşmaya imza attıklarını dile getirdi.