Esaretin Bedeli (The Shawshank Redemption) Film Replikleri

28 Ağustos 2013 Çarşamba


Esaretin Bedeli (The Shawshank Redemption) filminin önemli replikleri, film diyalogları, ünlü sözler, replikler


* “Sevgili Bay Dufresne:
İsteğiniz üzerine kütüphane projeniz için|eyalet beraberinde fon yolladı.”
Bu 200 dolar.
“Ek olarak, kütüphane bölgesi cömertçe kullanılmış kitap ve çeşitli bağışlar yapmıştır…
Bunların ihtiyacınızı karşılayacağına güveniyoruz. Meselenin kapandığına karar verdik…
Lütfen bize mektup yollamayı bırakın.”
-Senin adına sevindim, Andy.
Sadece 6 yıl almıştı.
-Şu andan itibaren, her hafta 1 yerine 2 tane mektup yazacağım.”
* “Mektupla başarabileceğin şeylere inanamazsın”
“Komik olan şey…
dışarıdayken dürüst bir adamdım, bir ok gibi düzgün.
Dolandırıcı olmak için hapse girmem gerekmiş.”
“40 yıldır işemek için izin istemiştim.
Bir damlasını bile söylenmeden bırakamazdım.”
“Hapishanede zaman yavaş geçer.
Böylece hızlandırmak için herşeyi yaparsın.
Bazıları pul toplar.
Bazıları da kibritten ev yaparlar.
Andy bir kütüphane kurdu.”
“- Onu ben öldürdüm, Red. Tetiği ben çekmedim…fakat onu uzaklaştırdım.
Bu yüzden öldü, benim yüzümden…davranışım yüzünden.
- Bu seni katil yapmaz. Kötü bir koca, belki.
İstiyorsan bu konuda kötü hisset, fakat tetiği sen çekmedin.”
” Özgür bir adam, uzun bir yolculuğun başında…
sonu hiç belli olmayan biri.”
“Dünyada taştan ibaret olmayan başka yerlerin de olduğunu. Birşeyler var içinde alamayacakları ve dokunamayacakları birşeyler.
O sana aittir.
- Sen neden bahsediyorsun?
- Umut.”
“Unutma, Red umut iyi bir şeydir…
belki de en iyisi.
Ve iyi şeyler asla ölmez.”
“Umarım ki, sınırı geçebilirim.
Umarım ki, arkadaşımı görüp elini sıkabilirim.
Umarım ki, Pasifik rüyalarımdaki kadar mavidir.
Umarım.”
- Ben genç bir adamken mızıka çalardım. Sanırım ilgimi kaybettim. İçerideyken fazla bir anlamı yok.
+ En fazla anlamı olduğu yer burasıdır. Unutmamak için ihtiyacın var.
-Unutmamak mı?
+ Dünyada taştan ibaret olmayan başka yerlerin de olduğunu. Bir şeyler var. İçinde. Alamayacakları ve dokunamayacakları bir şeyler. O sana aittir.
- Sen neden bahsediyorsun?
+ Umut.