Banka kuyruğu ve yaşanan ilginç olaylar

21 Ocak 2011 Cuma

Gidip bankamatikten para çekmem gerekiyordu. Up uzun bir kuyruk gördüm şaşırdım dogrusu. Bugün cumaydı belki bu yüzdendir. Sırada beklemeye başladım yoldan geçen otoları seyrediyordum. Arkamda kısa boylu, yaşlı ve elinde sigara olan bir adam durmuş bana tip tip bakıyor. Sigarasını içtigide söylenemez sadece dudaklarının arasında bekliyor, içine bile çekmiyor. Baktım olmuyor dayıya sordum;'hayırdır, birine mi benzettiniz?'  Adam ukala çıktı cevap bile vermedi. Hala bekliyorum. Canım acayip sıkılmaya başlamıştı telefondan youtube girip Him Dark light dinlemey başladım. Ne olsun kadının biri gidip bankamatige kartını kaçırdı. Kartı yuttu makine. Hemen benden yardım istedi sanki çok biliyormuşum gibi başaldım çözüm üretmeye.Tabi bütün çözümlerim bir işe yaramadı.Banka görevlisinin yanına gittim. Söyledim hallettiler. Bana bir türlü sıra gelmedi. En sonunda parayı çektim gidip tatlı aldım. eve gidip yedik çayla.Evdekiler çay koymuş öyle ikisi bir arada çok iyi gidiyor :)


Mininotlar