Teknoloji başa bela mı? Twitter ve zaman algısı.

18 Ocak 2011 Salı





















Sabah kalkar kalkmaz elime telefonu alıyorum hemen twitter'a giriyorum. Bir girişimde en az 40 dk harcıyorum.
Sonra gün içerisinde hep merak ediyorum acaba birisi bana bişey yazdımı diye ve sürekli interneti açıp bakıyorum. Kimsenin bişey yazmadıgını görünce üzülüyorum birazcık. neredeyse günde her girdigim 30 dakka harcıyorum internette ortalama günlük 20 defa girsem yaklaşık 10 saat internet başında harcamış oluyorum. bu yüzden işlerimde hep aksıyor. Hani bir çok şeyi yapamıyorum. Bazen gezmeye bile fırsat bulamıyorum. Son günlerde eve kapandım artık sosyal hayatı internet sanmaya başladım. Bu çok kötü bişey yani. Annem ve babamın: 'oğlum yeter' dedigi anlar çok fazla olmaya başladı. İnternet pek keyifde verdigi söylenemez hani bir noktadan sonra insan ister istemez sıkılıyor ama sigara tiryakisi gibi bagımlı olduk biz. Twitterda zamanın nasıl geçtigini bile anlamıyorum bir bakmışım kaç saat geçmiş. Zamanla bırakacagım diyorum interneti ama o da imkansız gibi görünüyor. Belki biraz azaltabilirim.