LYS Sonuçları Ne Zaman Açıklanacak?

19 Haziran 2011 Pazar

YÖK Başkanı Özcan, LYS sonuçlarının
20
gün içerisinde açıklanacağını söyledi.
Özcan, ÖSYM Başkanı Demir hakkında da
önemli açıklamalarda bulundu.
Yayına Giriş: 27.06.2011 14:40:15
Güncelleme: 27.06.2011 21:30:23
YÖK Başkanı Yusuf Ziya Özcan, LYS
sonuçlarının 20 gün içerisinde açıklanacağını
söyledi.
ÖSYM Başkanı Ali Demir hakkında da önemli
açıklamalarda bulunan Özcan, "ÖSYM
Başkanı Ali Demir'in idari bazı hataları
vardı. Ben olsam görevden ayrılırdım, o Ali
Bey'in bileceği iş" dedi.
LYS Sonuçları Değerlendiriliyor
YÖK Başkanı Özcan, LYS sonuçlarının
değerlendirilmeye başlandığını belirterek,
"15 gün içinde okuyacaklar. Zannediyorum
20 gün içinde de öğrenciler duyar. ÖSYM
Başkanı bu sefer biraz çabuk biteceğini
söyledi" açıklamasında bulundu.
Sonuçların açıklanmasının ardından tercih
kılavuzları yayımlanacak. Böylece Temmuz
ayı içerisinde tercihler de başlayacak.
"Ben Olsam Görevden Ayrılırdım"
YÖK Başkanı'nın gündeminde ÖSYM Başkanı
Ali Demir de vardı. Demir'i idari hataları
olduğu için eleştiren Özcan, Demir hakkında
neden soruşturma izni verilmediğine de
açıklık getirdi.
Özcan, ''Ben onun için disiplin
soruşturmasına 'evet' dedim. İnsanlar zarar
görmedi, devlet zarar görmedi. Kimseye
çıkar sağlanmadı. Yani suçu gerektiren,
suçun unsurları dediğimiz unsurlar
gerçekleşmemişti. Onun için soruşturma izni
vermek gerekmiyordu" dedi.
Ali Demir'in istifa etmesi gerektiği yönünde
açıklamalarda da bulunan Özcan, "O konuda
ben birşey söyleyemem ama ben olsam
ayrılırdım. O Ali Bey'in bileceği iş. Kendisini
nerede gördüğünü bilmiyorum" diye
konuştu.
"Kasıt Olduğunu Düşünüyorum"
Özcan iptal edilen Seviye Tespit Sınavı'ndaki
hatanın da affedilebilir nitelikte olmadığını
kaydetti.
Özcan, Nasıl oluyor da böyle çok önemli bir
imtihanda bir hoca, yani testi yapan, ondan
sorumlu olan bir hoca 75 sorunun daha önce
çıktığını hatırlayamıyor. Ben bunda bir kasıt
olduğunu düşünüyorum kesinlikle. Böyle
birşey olamaz" dedi.