Twitter için güzel sözler En güzel Twitter sözleri, Twitter aşk sözleri

2 Haziran 2011 Perşembe

İnternette çeşitli noktalardan buldugum ve paylaşmak istedigim bu sözler
 tam sizlere göre.  Twitter için güzel sözler tamda paylaşılacak türden ve zamanala bu güzel sözleri artıracagım. Ayrıca sözü yazanlara özel bir teşekkürü borç bilirim. Twitter aşk sözleri  okuyun paylaşın ve mutlu olun :)


Kendine ölümlerden
ölüm beğen dedi , Ben onu
sevmeyi tercih ettim



Bir hemşirenin
dudakları arasındaki “ hiç
acımayacak” cümlesi kadar
yalansın şimdi. Ve “ geçti artık
korkma ” tesellisi kadar da gerçek …



Gittiğin yere gelen hiç
kimse canıma aşk değil, acıma yara
bandıdır



Sesini sevdim ben
senin , elini de Gözlerimle kaçamak
buluşan gözlerini sevdim Gidişini
bile sevdim biliyor musun? Ne
güzel de hoşçakal dedin.




Okyanusa salınmış
kağıttan gemi gibi sessizce Seni
yasaklıyorum kendime!




Ne zaman aklımdan
geçsen , el sallıyorum
görmeyeceğini bile bile arkadan.




Kalbimdesin.
Başını yatır göğsüme ve dinle .
Kalbim desin …



Dur beni bekle, sensiz katlanamam bu kente.



Ya yakmalı senin için
biriktirdiğim tüm harflerimi... Ya da
yazmalı Kalemimle beraber bitene
kadar " SENİ"




paslı bir yalnızlıktı
avuçlarımda . ...ardımda bir yürek
yükü rüzgar .... ne zaman sevmeye
koyulsamdoğrulup çoğaldı
ayrılklar .



Bu zamana kadar tek istediğim bana o kahrolası sevgini vermendi.
Beni sevdiğini söyledin. Yalancının tekisin çünkü asla,ama asla sevmedin.



Haydan gelen huya gider.Sen böyle yaşıyorsun işte.Ama asla verme.


Uyumak ne kadar zormuş,
sarılıp yalnızlığa.



Sevdim seni bir kere iki kere üç kere ama sen anlamıyorsun o yüzden artık vazgeçtim sevmiyorum ....


Şimdi sen çikolatayı seviyorsun ya; Allah o çikolatanın da senin de belanı versin! Onu seveceğine beni sevsene geri zekalı embesil!!!!

Herkes tek tek offline olurken ben hep online oldum seni düşündüm yar :)