Komik doğum günü sözleri

24 Ağustos 2012 Cuma

en kadayıf kadar tatlı, lahmacun kadar sıcak, çiğ köfte kadar yakıcı, dolma gibi çekici, bulgur gibi asil ve içli köfte kadar dayanılmazsın. İyi ki doğdun.

Beklemek mideme vurdu, beni ne yar paklar nede dost, beni paklayacak olan bir dilim pasta bir de tost.

Kalbimde yaşıyorsun ama kiranı vermiyorsun. İyiki doğdun diyorum. Bir pasta bile vermiyorsun.

Dizi dizi inciyim. Öküzlükte birinciyim. Doğum gününü unuttum. Ben şapşalın tekiyim.

Ayağını yorganına göre uzat yoksa üşürsün. Doğum gününde güzel giyin. Yoksa balkabağına dönüşürsün. İyiki doğdun.

Hayata fön çektiremezsen saçına çektirirsin. Pastayı üfleyemezsen başkasına üfletirsin. Hediyemi beğenmezsen çöpe atıp tükürürsün.

Karabiber tozu yutmuş gibisin hayret. Çok şaşırdın galiba isabet. Doğum gününü unuttum zannet. Hayat süprizlerle doludur hadi tahmin et. İyi ki doğdun adalet.


Komik doğum günü sözleri komik doğum günü mesajları komik doğum günü mesajlar