Fenerbahçe Sözleri Fenerbahçe Kısa Mesajları

22 Ağustos 2012 Çarşamba

• Senin sevgin erişilmez, hiçbirşeye benzemez, hiçbir takım ölümüne desteklenmez. Tek sözcük herşeye değer; Fenerbahçe

• Fenerbahçeli olmayanlar yaşamış sayılmaz çünkü Fenerbahçe bir yaşam tarzıdır.

• Ne sinema, ne tiyatro, ne de İstanbul’da bir gece. En büyük eğlence Fenerbahçe.

• Fenerbahçe forması tutkulu bir aşk gibidir. Sevdiğini bırakmaz, sevmediğinin de yüzüne bakmaz.

• Ne okulu bitirmek, ne bir genç kızı sevmek, en büyük dileğim seni şampiyon görmek..

• Fenerbahçeliyiz birazcık deliyiz Rahatsız ettiysek özür dileriz..

• Fenerbahçeli olunmaz Fenerbahçeli doğulur.

• 1907′de doğdu aşkımız, sarı-larcivert renkleri oldu şarkımız, sporun her dalında bizim şanımız, hiç bitmedi bitmeyecek bizim aşkımız.

• Fenerbahçem benim biricik sevgilim söyle senden baska kimim var benim tek aşkımsın fenerbahçem aşksız olur ama sensiz asla.

• Fenerbahçem sen çok yaşa canım feda olsun sana şampiyon olamasanda seni seviyorum unutma.

• Fenerbahçem senin için ölürüm, bunda hiç bir sakınca yok, ben senin için yaşamayı göze almışım…

• Senin neyine vuruldum biliyormusun, o sahaya çıkarken, taraftarı selamlarken, herkesin sana hayranlıkla bakmasına. Kısacası senin asaletine vuruldum fenerbahçem.

Fenerbahçe Sözleri
Fenerbahçe Sözleri
fenerbahçe sözleri kapak
fenerbahçe sloganları
en güzel fenerbahçe sözleri
fenerbahçe sözleri kısa
fenerbahçe küfürlü sözleri
fenerbahçe marşları
fenerbahçe sözleri 2012
fenerbahçe sözleri msn