Barışma Sözleri Küslükle ilgili sözler Barışma Kısa Mesajları

18 Ağustos 2012 Cumartesi

Barışma sözleri ve barışma mesajları. En güzel
barış sözleri, barış mesajları.
Gel barışalım desem gelirmisin, beni eskisi gibi
sev desem severmisin.
Biz küslüklerin basit kölesi değil, barışın
efendisiyiz. Biz birbirimize küsemeyiz.
Seni seviyorum, seni özlüyorum, sensiz
yapamıyorum. Affet beni gülüm. Barışalım.
Bir barış rüzgarı estirelim, minik yüreklerimizde.
Beni affedermisin.
Bir Yanda Ayrılıklar Bir Yanda Barışlar Bırak Şu
Ayrılıkları Gel Barışalım hayatım..
Gel Eskisi Gibi Olalım Affet Beni ne Olur Hadi
Barışalım :(
ben Seni Asi kalbinle Hırçın Duygularınla Sevdim
Barışmak için Sana feryat Etmeyi Sevdim
bebeğim hadi gel barışalım Eskisi gibi Olalım.
Barış içinde Kalsın Ellerimiz Ayrılık Görmesin
Gözlerimiz Ben Seni Seviyorum Barışmanı
Bekliyorum.
hayatta 3 Dileğim var Sen, Mutluluk ve Barış
Başka Birşey istemiyorum Hayattan..
Sana Sevgi ve Barış Dolu Duygularımla
geliyorum belki Çocukluk Yaptım Af diliyorum
Aşkım Barışalım hadi :(
Affetmek büyüklüktür Aşkım Affet beni Barışalım
hadi Güldür Ağlayan Yüzümü :(
kalbimi kırsanda, Kalbimin içinde Barış Çığlıkları
Atıyor Senden Başkası Bu kalbimdeki yarama
Merhem Olamıyor Ne olur Barışalım Aşkım :(
Büyük Umutlarımı kırma Ne olur Hadi Barışalım
Sevgimiz için büyük bir Adım Atalım.
Barışmak için ilk Adımı benden Bekleme Kalbinin
Sesini dinle Adımlarınla Sesini Dinlet Kalbime!
Seni Severken Yüzünü Görememek üzüyoru Beni
Barış Dualarıyla Yalvarıyorum ALLAH ıma Ne
Olur Affet Beni Birtanem Hadi gel Barışalım..
Barış Dolu bir Yıl geçirmek istiyorum Seninle
Kavgalar Hüzünler istemiyorum Anılarımda
Sadece ikimiz Olalım Mutlu Olalım Acımasız
hayatta!
Barış ve Mutlu Bir Hayat istiyorum Seninle
Ayrılıkların Olmadığı kalplerin Kırılmadığı hayatı
paylaşmak istiyorum Sneinle Bebeğim..
Hayatıma Barış getirdin Mutluluk getirdin
hayatıma renk getirdin Hayatıma Yeniden beni
getirdin Seviyorum Seni bebeğim barış Dolu
meleğim..
Bir ip Yumağı yapalım Dertleri üstünü Barış
Duygularımızla Bağlayıp Kimsenin göremeyeceği
Kadar uzaklara götürelim ve orda imha edelim
dertleri barışlar kalsın hayatımızda.
Sevmek Affetmektir Sevmek Anlamaktır Sevmek
gerektiği Zaman Barışmak için yeşil ışık
yakmaktır hadi Sevdiğini Göster Beni.
Seviyorum Seni Seni Seviyorum Seviyorum Barışı
barışları Seninle Seviyorum.