2013 kapak msn nickleri

27 Ağustos 2012 Pazartesi

2012 msn kapak nickleri
msn kapak nickler yeni 2012


Kahveden de soğudum sayende...MaLum 40 yıL çekemem seni..~

- Bin "günαhın" olsα dα bαnα, bir "gün αh'ım" yok sαnα . ,]

- Seveceksen eğer, Terk edilmeyide göze αl derim ben. Çünkü seni bilmem αmα ben; Dün 'cαnım' dediğime yαrın 'düşmαnım' demem !

Dünya'nın neresinde olursan ol
bulunduğun yerde değil düşündüğüm yerdesin.. ♥


"Unutma sır gibi seversen eğer muradın gerçekleşir.
Çünkü tohum toprağa gizlenirse yeşerir."

Yalanla 'iletişim' kurmak ve yalanı 'yutturmak' bir başarı değildir.
Sadece yenilginin ertelenmesidir.

Aklima sigdiramiyorum artik benligimi neydim ben ?
neden boyle oldu ?
Aslinda sevilmeyi hak etmedim ben
H a k / e t m e d i m ..

Etiket: kapak msn nickleri 2012 , 2012 msn kapak nickleri msn kapak nickler yeni 2012 2013