Evlilik Teklif Hazır Mesajlar

20 Ağustos 2012 Pazartesi


Senin olmak istiyorum, benim olurmusun?
 Bir yaşam boyu birbirinizi sevmeniz ve hep neşe içinde, huzurlu bir hayat sürmeniz dileğiyle. Elleriniz hiç ayrılmasın!
  Tüm yaşantınız boyunca en güzel günleri, en neşeli anları ve sevginin doruklarını beraber yaşamanızı dilerim. Mutluluklar.
  Hayat, ölüme doğru giden uzun bir yoldur. Bu yolu nasıl yürüdüğün değil, kiminle yürüdüğün önemlidir. Bu yolu benimle yürür müsün sevgilim?
  Birleşen elleriniz ve kalpleriniz birbirinden hiç ayrılmasın. Bir hayatı tüm güzellikleriyle paylaşmanız dileğiyle. Mutluluklar.
  Hayat kadehse eğer, aşk da kadehi dolduran şaraptır. Kadehinizin hiç şarapsız kalmaması dileğiyle bir ömür boyu mutluluklar dilerim.
  Sevginizi ölümsüzleştirmeye doğru attığınız bu adımda sevginizin hep ilk anki gibi taze olması ve mutlu olmanız dileğiyle.
  Hayatımı karartmak istiyorum bana yardım eder misin?
  Sana ömür boyu başımın etini yeme fırsatını sunuyorum…
  Benimle aşkı bitirmek istermisin?
  Bi biskrem versem benimle evlenir misin Raziye?
  Annemin kaynanan olmasını istermisin???
  Artık bana sabahları da yumurta kırmaya var mısın?
  Selvinaz, guzelim, kim alacak seni şu yastan sonra, hadi evlenek ha?
  Sevgilim ilişkimizin devlet tarafından tanınmasını istiyorum.

  Aramiza devletin, kanunlarin falan girmesi ne kadar da romantik, ah! tabi ki sevgilim hemen! hemen
evlenelim
  Bak ben tek maaşla ne araba ne ev alabiliyorum gel beraber duble maaşla her haltı yiyelim


Etiketler: evlenme hazır mesaj, evlenme teklif mesaj, evlenme teklif mesajları, evlenme teklifleri, evlilik teklifleri