Espirili Sözler Espirili Kısa Mesajlar Komik Kısa Msjlar

22 Ağustos 2012 Çarşamba

• Yavru maymun annesine sorar: – Anne biz neden çirkiniz? – Annesi haline şükret yavrum, sen şu mesajı okuyanı bi görsen. :)

• Kalbimi verdim ona saklasın diye, salak gidip buzdolabına koymuş.

• Aşk bitki isimleriyle başlar hayvan isimleriyle sona erer.

• Bizi çekemediler, halat kotu.

• Bana hesabı tek garson sorar.

• Oğlumun adını mafya koydum, artık bende mafya babasıyım.

• Aşk bir elma şekerine benzer yersin yersin biter elinde çöpü kalır bu da aşkın kazığıdır

• Kafamı bozmaya uğraşma daha yeni yaptırdım.

• Beni çekemiyor musun? E ne duruyorsun anten tak o zamansa :)

• Sınavdan sıfır aldım ama önemli olan katılmaktı.

• Dur dur burda nefes alma daha ucuz bir yer biliyorum.

• Başkalarının seni ezmesine izin verme al ehliyet sen ez onları :)

• Gerçekler acı biber gibidir.

• Ağlarsa anam ağlar gerisi playback yapar.

• Niye öyle aptal aptal bakıyorsun? Tanıyamadın mı beni? Benim ben cep telefonun. Çantan çok karanlık ve sıcaktı. Teşekkür ederim çıkardığın için :)

• 3 liralık adama 5 liralık değer verirsen, geriye kalan 2 liraya seni satar.

• Yerin kulağı var derler benimde var o zaman ben yer miyim ? Yemem :)

• Bu güzellik, bu endam, bu boy pos, bu zeka, hele şu anlam dolu gözlerin büyüsü, Allah bütün güzellikleri bir yerde toplamış. Neyse kendimden çok bahsettim senden naber? :)


Etiket: Espirili Sözler esprili sözler
espirili sözler komik
espirili sözler kısa
espirili aşk sözleri
komik sözler
duvar yazıları
espirili mesajlar
anlamlı sözler
güzel sözler