En Anlamlı Günaydın Mesajları

21 Ağustos 2012 Salı

Etkileyici Günaydın Mesajları

Romantik Günaydın Mesajları

Günaydın yüreğime yağmur gibi yağan gece mi yıldız yıldız bezeyen karanlığımı dolunay gibi aydınlatan günaydın....

Günaydın; benim viran gönlümün sultanı, Günaydın; dost bağımın gonca gülü, Günaydın; Süreyya yıldızım, Günaydın: ay yüzlüm, Günaydın; canımın cananı, Günaydın….

Önce kendime Sonra evime Sonra evimdekilere sonra kapılarımı açtığımda Bana değen ne varsa Yüreğimle beynim arası Çizgi derinliğince Günaydın

Günaydın sabahımı aydınlatan güneşim

Elini verene Gözünü değdirene Sözünü diyene Diyemeyene Sevgimi görene Göremeyene Günaydın

Yere düşen yağmur damlaları Kalbine inecek güneşi engellemesin Güneş bulutların arasından Hep sana doğru baksın Güneş güzellikler getirsin Günaydın

Günaydın Sevgilim Seninle başlıyorum hayata doğan güneşim sensin sen benim günümde ki en aydınlık günlerimsin bebeğim benim günaydın sevgilim..


Güneş ısıtmaz bedenimi senin gözlerin gibi, nefesim boğar beni seni görmediğim zaman sevgilim seviyorum seni günaydın aşkım benim..


Sen benim her güne yeni adımlar attığım ufuklarımsın, SEN benim adını andıkça yeniden yaşadığımsın, SEN benim sadece bu dünyada değil ahirettede nefesim olacaksın biriciğim, günaydın sevgilim günaydın aşkım benim...


Gözlerimi açtığımda hayalini karşında görmek, sabahın güneşi ile ağzımda adına şarkılar yazmak seni dinlemek seni izlemek kısacası hayata seninle başlamak kadar güzel ne olabilir bu hayatta? Günaydın sevgilim..


Sen hep gözlerimdesin, sen benim güneşimsin, yarınlarımdaki ümitlerimsin sen benim biriciğimsin...


Adını yazmışım kalbime kim sökebilir seni benden? beynime kazımışım gözlerini kim düşüncelerimi değiştirebilir ki? Gözlerimde hayalin kimseyi göremem sensiz sevgilim, günaydın aşkım benim...


Perdeyi aralayıp güneşin doğuşunu izlediğimde, aklımda bir SEN olursun sevgilim, seni doğan güneşe bakarak düşündüğümde anlarım ki benim için tek güneş var oda sensin biriciğim benim..


Ellerim senden uzakta buz tutar sanki, bedenim sensiz üşür ısıtmaz yeni doğan güneş beni, teselli bulurum hayalinle güne başlarım senin varolduğunu bilerek sevgilim benim günaydın..

Günaydın sabahımı aydınlatan güneşim.

Dur gitme Söylenmemiş sözler var suskun dudaklarımda. Çığlıklarımda hapsettiğim Tomurcuk tomurcuk sevgilerim çatlamaya hazır Yeni baştan yaşanacak sevdalar yüreğimde Günaydınım.

Yere düşen yağmur damlaları Kalbine inecek güneşi engellemesin Güneş bulutların arasından Hep sana doğru baksın Güneş güzellikler getirsin Günaydın.

Günaydın iyi sabahlar Okadar güzel uyuyorsun ki Sanki bulutlar üzerinde Uyan sevgilim sabah oldu Kalk ta kocana kahvaltı hazırla Seni uyandırmak istemem Elinden yemek çok güzel Sen bir dahisin Kahvaltımı rengarenk yapıyorsun Yemesen de yanımda otur Bırak çayımı ben koyarım Sen birtanem karşımda otur.

Görev sizde ey idare Hortumları kesin diye Gerek kalmasın vergiye Günaydın beyler günaydın.

Günaydın yüreğime yağmur gibi yağan gece mi yıldız yıldız bezeyen karanlığımı dolunay gibi aydınlatan günaydın.

Günaydın gecenin karanlığında yolunu kaybetmişlere yol gösteren kutup yıldızım seher vakti yapılan ve kabul olunan duam günaydın.

Günaydın yatağımda rüyalarım işimde hülyalarım soğuk kış günlerinde sımsıcak saran ılık ılık damarlarımda akan can suyum günaydın.

Günaydın bahar kokulum kır çiçeğim nefesim gözüm her şeyim günaydın günaydın CANÖZÜM.

Aç gözlerini rüyadan sonra ilk beni gör herşeyden önce al bu tatlı buse sanadır sana günaydın günaydın günaydın canım.

Herkes meydana toplanmış güneşin doğmasını bekliyor, kalbin o kadar güzel ki sevgilim, herkez güneşin doğmasını beklerken, güneş ise senin uyanmanı bekliyor, günaydın sevgilim.

Bir öpücük göderiyorum sevgilim hadi kalk uyan, bir nefes kadar yanındayım ellerini tutuyorum, sana sarılıyorum sevgilim, günaydın.

Birgün gözlerine bakıp günaydın dersem, gözlerini açtığında güneş o zaman doğmuş demektir.

Güneşi senin için ben uyandırdım, belki yanında değilim ama sana sevgimi yolladım, günaydın bebeğim.

Etiket: Günaydın Mesajları sayfamızda çok süper ve farklı günaydın mesajlarını ve kısa günaydın mesajlarını bulabilirsiniz. Buyrun Günaydın. Çok Güzel Günaydın mesajları kısa günaydın mesajları