3g'li Cep Telefonu ve 3g modem kullanmak sakıncalı mı?

10 Mart 2011 Perşembe

Uzun süredir kafamı karıştırıyor 3g'li modemler ve 3g'li cep telefonları beni korkutuyor. Biz bu aletleri kullanırken büyük bir radyasyona maruz mu kalıyoruz? Ama kullanmasakta olmuyor... Birşeyler yapmamız lazım. Ben mesela cep telefonumun 3g özelliğini kapatarak kullanıyorum ve bu sayede daha az radyoaktif ışına maruz kaldığıma inanıyorum. Ve 3g usb modem kullanıyorum ve bu modemlerde büyük bir radyasyon yayıyor çevreye.
Birşeyle yapmak lazım bunada. Denilene göre 3g demek bir oda dolusu cihaz bulunan bir yerde bulunmaya tekabülmüş. Hatta Tv'deki haber programlarını oradaki radyasyona eşitmiş. Bir çok marka sunmuş 3g modem ve fiyatlarıda çok uygun ama şunu anlamıyorum bu kadar zararlı bir ürün neden satışına izin verilir. Yoksa zararlı değil mi? Sağlık için daha az 3g diyorum...