Blogger Digiturk yüzünden yeniden engellendi.

5 Mart 2011 Cumartesi

Sanal dünyadaki evimiz olan bloglar, bizim için bir nevi bir ev yada nefes almaya çıktığımız sokak... Işte daha fazlası ama böyle büyük ve bizleri düşünen hizmeti tekrar engellediler. Blogger engellendi ve engelleyen ise digiturk davaları. Digiturk bir kaç blog yüzünden bütün blog adreslerini engelledi. Mahkeme kararıyla tabi. Ben ilk görünce çok üzüldüm. Çünkü blogum benim için çok değerli ve yazdıklarımı okuyan insanlar içinde bir o kadar değerli. Blogumu geçici olarak www.hayalinitasarla.com a yönlendiriyorum ama yinede resimler görünmüyor. Blogger yasağı inşallah kalkarsa bende tekrar mininotlar.blogspot.com adresini kullanacağım. Ve geri kalmış bir ülke gibi engellerle dolu bir Türkiye istemiyorum. Lütfen bloguma dokunmayın.