Sevgiliye minik aşk sözleri Aşk kartları Minik minik 

29 Haziran 2017 Perşembe


Sevgiliye minik aşk sözleri Aşk kartları Minik minik 

Yaşadığım en farklı ve en güzel duyguları senin sevgin verdi yüreğime sevgilim… Seni seviyorum.

102

Bazı rüyalar diğerlerinden daha uzun sürer. Bazıları da çok çok güzel. Benim en uzun ve en güzel rüyam şu an bu mesajı okuyor.

103

Sen kadın sen gönlümün sahibisin ve sen kirpik diplerine kadar benimsin.

104

Nasıl bittiyse bundan öncekiler, bu da biter. Bite bite sonunda bende biterim. Olur biter.

 

 

 

(Aziz Nesin)

105

İlk görüşte aşka inanırım. Bunu yaşayan bilir. Çünkü aşkta ikinci görüş, hiç olmayabilir.

 

 

 

(Can Yücel)

106

Sevgin sahip olduğum en kutsal duygu! Seni seviyorum ve sonsuza dek seveceğim. 

107

Güller dahi güzelliğine erişemez. Aşkının büyüklüğünü hiçbir sevgi geçemez. Yüreğimde ki en özel insana sevgilerle…

108

Seninle geçirdiğim her gün bir kat daha fazla güzelleştiriyor hayatımı. Seni seviyorum Bir tanem.

109

Ne kadar seversen sev, asla belli etme sevgini. Çünkü sevdiğin kişi, sevildiği kadar üzecektir seni..

 

 

 

(Paul Auster)

110

Sevgilim olduğun için çok şanslıyım iyi ki varsın, seni seviyorum hayatımın sevinç, mutluluk kaynağı.

111

Görücü usulü bir aşk istiyorum. Gördükçe göresim gelsin, görmeyince ölesim..

 

 

(İlhan Berk)

112

Kirli bir çocuk yüzüyüm kapında; ama dünyanın en temiz gözleriyle bakıyorum sana. Şeker değil istediğim, yüreğini koy avuçlarıma.

113

Yüreğim hafif ıslaktır benim kuytu köşelerde ağlamaktan ve rengi hafif uçuktur kurusun diye kaç kez güneşe asmaktan. Sevgililer günün kutlu olsun aşkım.

114

Ne zaman tutsam ellerini gözlerimin önünden mevsimler geçer, ne zaman gözlerin gözlerime değse samanyolundan bir yıldız düşer. Sevgililer günün kutlu olsun.

115

Paylaştıkça çoğalan tek şeyin sevgimiz olduğunu hiç unutmayalım ve sevgimizi daima çoğaltalım sevgilim. Daha nice mutlu sevgililer gününe.

116

Seni Denizdeki Kumlar, Gökteki Yıldızlar, Ormandaki Ağaçlar, Dünyadaki İnsanlar, Okyanustaki Sular Ve Güneşin Işıklarından Daha Çok Seviyorum. 

117

Bugün seni seviyorum, yarında bir neden bulur severim.Daha sonra seni yeniden keşfeder yeniden severim.Benim senden başka işim yok ki :)

118

Sen Allah'a dilenen bir dilek, gözlere uzanan ellerimsin. Sen gözlerimden süzülen yaş, tek düşüncem hasretimsin. Sen yaşadığım ömür, sen her gece rüyama giren biricik sevgilimsin.

119

Bilmem ki olurmu sensiz mutluluk..sen ki gönlümün en hazin yanı..sorsaydı aşk bana nedir mutluluk..sen derdim, sen canımın canı,ömrümün baharı:)

120

Gözlerim bir deniz kenarını arıyor karşı köyün ışıklarında.Bir yudum kahve,çokça kahkaha ve sıcacık bir bakış,eriten buz kitlesini ruhumun.Benim evim ,senin kalbinin olduğu yerdir bitanem.

121

Hani gözler vardır sözleri anlatır, hani sözler vardır gözleri anlatır, bir de aşk vardır seni anlatır... 

122

Sonsuza kadar yaşamak istemem, seninle bir gün yaşayayım. Kelebek misali bir günlük ömrüm olsun o da seninle olsun, bir gün bir ömüre bedel seninle.. Ne dünyayı isterim ne cenneti benim dünyamda sen cennetimde..

123

Yalnızlık gecelerin,ümit bekleyenlerin,hayal çaresizlerin,yağmur sokakların, tebessüm dudakların, sen ise yalnız benimsin bir tanem…

124

Biricik sevgilim seninle başlayan sevgim şimdi kocaman bir aşk ateşine dönüştü seviyorum seni. 

125

Sana binlerce gül vermek isterdim ama güller solar, sana ömrümü vermek isterdim ama bir gün öleceğim, sana sadece sevgimi veriyorum sonsuza dek süreceği için…

126

Bir tatlı aşk gülüşü özledi gözlerim ve sen hangi alemde hangi düşlerde isen gel, çünkü gülüşünü çok özledim…

127

O sessiz aksamda ay ışığı geceme girdi, karanlıkta kalan kalbimi aydınlattı, ardından yakamozun ışıltıları ressamları kıskandıran resmini yansıttı deryaların kalbine bebeğim.

128

Bir çiçek olmak isterdim; dağlarda gezmek için, bir rüzgar olmak isterdim; mutluluklara esmek için, bir aşk olmak isterdim sadece senin olmak için…

129

Benim sana nasıl aşık olduğumu anlatmak için bir şiir mi yoksa bir masal mı yazsam. Ama ben sana iki kelime yazıyorum. Seni seviyorum..

130

Aslında bütün insanları sevebilirdim, sevmeye ilk senden başlamasaydım.

131

Usanıpta bir gün bıkarım sanma ölsemde sözümden dönmeyeceğim, aşkıma karşılık vermesen bile ! Senden başkasını sevmeyeceğim . Bunu hic bir zaman unutma aşkım..!

132

Ay yıldıza mutluluk fısıldarken , gökyüzü sevincini yeryüzü ile paylaşırken . Ben sana bir parça mutluluk yolluyorum . İçindeki umut çiçekleri hiç solmasın diye . 

133

Bugün her zamankinden farklı bir şey yapayım dedim olmadı yine sana defalarca aşık olup seni düşündüm... 

134

Öyle bir seveceksin ki, yüreğinden kimse ayıramayacak. Ve öyle birini seveceksin ki, seni gözleriyle bile aldatmayacak.

 

 

(Can Yücel)

135

Çiçekler güzeldir, bir gül kadar değil. Hayaller güzeldir, gerçekler kadar değil. Sende güzelsin, kalbin kadar değil. Seni herkes sever, ama benim kadar değil. 

136

Akşamın son bulan ufuklarında, güneş damla damla erirken, hayatta kalan tüm duygularımla, sana sesleniyorum: Seni seviyorum. 

137

Sana bahçeden gül değil güneşten atom koparıp getirmek istiyorum ama kalbim gibi ellerin de yanar diye korkuyorum. 

138

Gözlerin gözlerimde, ellerin ellerimde, aşkın içimde ve ruhun bedenimde olduğu sürece seni çok sevmeye devam edeceğim...

139

Yüreğimdeki tek arzu, hayalimdeki tek tutku, beni yaşatan tek duygu senmişsin bebeğim... 

140

Seni yıldızlara benzetiyorum onlar kadar uzak onlar kadar erişilmezsin ama bir farkın var onlar bin tane sen bir tanesin. 

141

Güller hep ellerinde açsın,ama dikenleri batmasın. Sevda hep seni bulsun,ama seni yaralamasın. Mutluluk hep yüreğine dolsun,ama beni unutturmasın. 

142

Gülüşünü seversin, sesini seversin, sohbetini seversin. Sevmek için illa ki yüzünü görmek şart değil; Yüreğinde duruşunu seversin..

143

Açık çay içerdi hep, demli olunca bardağın diğer tarafından beni göremezmiş, öyle derdi..

 
 

(Cemal Süreya)

144

Bazen, fırtınalar iyi gelir insana, tekneni biraz yıpratır ama, güvertende hiç pislik kalmaz.

145

Ey canımın sahibi Yar.. Sen benimle olduktan sonra kaybettiklerimin ne önemi var.

 

 

 

(Mevlana)

146

Aşk bittikten sonra arkadaş kalalım diyenler! Güle başka isim versen değişik kokacak mı?

147

Nasıl ki uzaktaki yıldız parlak gelirse insana, uzakta olduğun için tutkunum sana! Hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana, imkansız olduğun için tutkunum sana.

148

Bir insanın idealleri olmalı, sonsuzluk gibi... Bir insanın özlemi olmalı, özlemle açan çiçekler gibi... Bir insanın birtanesi olmalı, SEN gibi..

149

Kendini özel hissetmeni sağlamıyorum; özel olduğunu sana hatırlatıyorum. 

150

Ağzımdan çıkacak söz olsan konuşmam, gözümden akacak yaş olsan ağlamam, kalbime hapsettim seni hiç bir yere bırakmam sevgilim.