Çince nasıl öğrenilir?

21 Şubat 2011 Pazartesi

Çince çok zor görünüyor ama öğrenmek istiyorum.
Bu aralar içimde büyük bir, yabancı dil öğrenme isteği var. Biliyorum bu bir heves ama yinede denemeye değer. Çince öğrenmeye karar verdim ve internet üzerinden hemen araştırdım. Çince sanırım internet üzerinden biraz zor öğrenilir. Çince bence dünyadaki öğrenilmesi gereken en önemli 3 dil sonuçta çok büyük bir nüfusa sahip. Çince öğrenen bir insan bir çok konuda Çinle ticaret yapabilir. Ben aslında Çini gizemli bulduğum için bir sempati oluşmuştur. Geçen sene bir kız arkadaşım vardı, kız tam bir Çinliye benziyordu. Efsane Prens dizisini keyifle izliyordum gerçi o dizi Kore kültürünü anlatıyordu ama olsun. Yakın zamanda fırsat bulursam Çinceye ufaktan ufaktan giriş yapmayı planlıyorum. Öğrenmek çok güzel birşey.