Mutluluk için gizemli formüller aramaya gerek yok. Bir Namaz kılmak yeter.

25 Şubat 2011 Cuma

2 Saat önce moralim acayip derecede bozuktu. Içini kemiren birşeyler vardı sanki. Beni üzen duygular vardı. Bu böyle sürdü. Sabaha kadar uyuyamadım. Sabah oldu ve odamda çok güzel bir ses duydum. Ve heyecanlandım. Yüreğimde birşeyler kıpırdamaya başladı. Etrafıma baktım bu ses nerden geliyor diye. Sonra camı açtım ve rüzgar yüzüme öyle bir dokunduki kendimi bir başka alemde hissettim sanki. Sabah abdest aldım ve su vücudum dokunduğu her yerde beni o kadar sakinleştirdi ve o kadar rahatlattı ki. Sonra gidip namaz kıldım. Kendimi namaz kıldığım zaman o kadar mutlu hissettim ki. Ve namaz kılınca içimdeki bütün huzursuzlukları ve mutsuzluğu unuttum hatta bitti ve tükendi. Aslında mutlu olmak için hiçbirşeye ihtiyacım yokmuş. Bir tek namaz yeter bana. Sizlerede tavsiye ederim. Huzur ve mutluluk bulmak için lütfen namaz kılın.