Teknolojik ilerlemelere nasıl uyulur?

8 Şubat 2011 Salı


Fiyatlar almış gidiyor. Bakıyorum yeni ürünler hız kesmeden piyasaya sunuluyor. Çok kaliteli ve güzel ürünler var. Etkileyiciler yani ama benim gücüm yeter mi ? Tabi ki hayır. Yeni modelller çıktıkça içimden bir ses git al hemen diyor ama içimdeki sese karşın cebimdeki paranın yetersizligi bu yoldan vazgeçmemi sağlıyor. Cep telefonumu 3 yıldır kullanıyorum ve yeni bir telefon almayı düşünüyorum ama zamanında çok para vermiştim almıştım. (n95) Şimdi yeni bir telefon alayım diyorum ama pek hoşuma gitmiyorlar ve dokunmatik almayı düşünüyorum. Çok pahalılar bir İphone 4 fiyatı 2000 tl civarında yani zor alırım. yeni ürünler çıktıkça eskisinin fiyatı düşmesi lazım ama düşmüyor İphone 4'ler... Alıyorsan ya en iyisini alacaksın yada almıyacaksın bence. Haksız mıyım ? Ben en iyi bekleyeyim 2 yıl daha sonra degiştirim artık telefonu. Düşer demi fiyatlar 2 yıla. Gerçi bazı amcalar 3310 ile ömür bitirdiler :) :):): Teknolojik ilerlemelere nasıl uyulur? Sorunu cevabı çok zor sanırım :)