Nokia N8'in Çarpıcı Özelllikleri Ve Almak İçin Sebeblerimiz.

23 Şubat 2011 Çarşamba














Bir kere şimdiki telefonum dokunmatik değil ama Nokia N8 dokunmatik. Şimdiki telefonum 5mp iken Nokia N8 12 megapiksel kameraya sahip ve sadece kamerasını almaya kalkışsam 750 Tl vermem gerek.Nokia N8 Video kalitesi çok yüksek ve hd. Nokia N8 ile kısa film çekmişler, kameraya o kadar Nokia, güveniyor anlayacağınız. Ve N8 Nokia'nın tarihinde en büyük ön siparişi almış birde. Benim eski telefonumu 3 yıldır kullanıyorum ve sıkıldım sanırım. En iyisi N8 geçmek sanırım. Sonra Iphone 4 göre çok ucuz ve daha fonksyonel. N8 tasarımıda güzel gerçekten hem sade hem şık.
Birçok özellik var tabikinde ve renkli kapaklar ile tarzınızı yansıtabilirsiniz. Sosyal ağlarla tam bir uyum içerisinde ekranında arkadaşlarınızın yaptığı en son durum güncellemelerini görebilirsiniz. Facebook ve Twitter'a tam uyum sağlıyor. Daha bir çok özelliği var ve ben bile alıp almama konusunda tereddüt içerisindeyim. Sonuçta telefonlar çok hızlı gelişiyor ve ya N8 aldıktan 1 ay sonra daha iyi bir telefon çıkarsa? Biraz bekleyin ben 700Tl ye fiyatı düşünce alın... Yada almayın:)