Hediyelik eşya alırken dikkat etmemiz gereken noktalar.

22 Şubat 2011 Salı


 Hediyelik eşya seçmek ve karşı tarafa verince beğendirmek çok zor birşeydir ama bunu başarırsanız işte keyfinize diyecek yok. Hediye konusunda bazı ipuçlarını vermeye çalıştım.
  Bir insana hediye almak müthiş güzel bir duygu. Herkes hediye alınmasından ve verilmesinden çok fazla hoşlanır. En azından bana gelen her hediye beni çok keyiflendirmiştir. Ve bende hediye almaya herzaman özen göstermişimdir.
Hediye alırken bir püf noktasına değinmek istiyorum. Benim dikkatimi bunlar çok çekti gerçekten.
1-) Aşırı pahalı hediyeler almayın çünkü karşı taraf bu hediyenin sanki altında kalmış gibi oluyor. Yani size kendisini borçlu hissediyor. Hatta kabul bile etmeyebilir.
2-)Hediyenin fiyatına değil aldığınız hediyenin karşı tarafın hoşuna gidip gitmeyeceğini düşünün.
3-) Öyle bir hediye alınki hediye aldığınız kişi onu kullansın hayatında. Yani kalkıp işe yaramaz birşey almayın. Yada çok kötü bir hediyede almayın. Sonra yıllarca evde boş yere yer kaplamasın.
4-) Kaliteli alın. Adi işe yaramaz birşey alacağınıza kaliteli küçük bir hediye alın daha iyi.
5-) Aldığınız önce siz beğenin ve siz olsaydınız o hediye gelseydi size ne düşünürdünüz?
6-) Güzel paketleyin. Bir hediyeyi gösteren paketidir.
7-)Eğer paranız yoksa ve bu halde borca girip bir hediye sakın almayın. Bu sefer hem siz hem karşı taraf bir şekilde üzülür.
8-) Sıradışı olun yani herkesin aldığı bir eşyayı almayın farklı birşey alın.
9-)Hediye kutusunun üzerine çok güzel bir not ilistirin.
Sizinde bildiğiniz detaylar varsa lütfen yorum yapın.