2011 ücretli öğretmenlik başvuru tarihleri, Ücretli Öğretmenlik Başvuru işlemleri 2011 ücretli öğretmenlik başvuruları 2011

15 Ağustos 2011 Pazartesi

2011 ücretli öğretmenlik başvuru tarihleri,
Ücretli Öğretmenlik Başvuru işlemleri 2011
ücretli öğretmenlik başvuruları 2011

2011-2012 Eğitim Öğretim yılı Ücret karşılığı öğretmen görevlendirme başvuruları başladı..


İl Milli Eğitim Müdürlüğü MEBSİS birimi tarafından yapılan düzenleme ile başvuru işlemleri artık internet üzerinden elektronik ortamda yapılacaktır.
Van İl Milli Eğitim Müdürlüğü sitesinin ana sayfasında bulunan başvuru ekranıyla, artık başvuru işlemlerinde günlerce sıra bekleme çilesi sona ermiş oldu.

Adaylar internet bağlantısının olduğu bir bilgisayarla, her yerden başvuru yapabilecekler. Ayrıca, yapılan bir yenilikle, başvuru sayfasının altında öğretmen adaylarının kafalarına takılan sorulara anında cevap alabilmeleri için, online iletişim ve destek sayfası da eklendi. Böylelikle adaylar, sorunları için anında muhatap bulabilecekler.

2011 - 2012 Ücretli Öğretmenlik Başvuru işlemleri 2-16 Ağustos 2011 tarihleri arasında yapılacaktır. Başvuru yapanların tümü 8 - 9 Eylül 2011 tarihleri arasında Merkez Atatürk Anadolu Lisesinde Hazırlık Semineri’ne alınacaklardır. Hazırlık seminerine katılmayan adaylara görev verilmeyeceği belirtildi.

Etiketler: 2011 - 2012 Ücretli Öğretmenlik Başvuruları başladı 2011 ücretli öğretmenlik başvuru tarihleri, Ücretli Öğretmenlik Başvuru işlemleri 2011 ücretli öğretmenlik başvuruları 2011 2011-2012 Eğitim Öğretim yılı Ücret karşılığı 2011 ücretli öğretmenlik başvuruları, 2012 ücretli öğretmenlik başvuruları, ücretli öğretmenlik başvuruları 2012, ücretli öğretmenlik başvuruları ne zaman