Medyanın Kralı Acun ILICALI Kimdir? Acun Ilıcalı hayatı ve Acun Ilıcalı biyografisi.

7 Ağustos 2011 Pazar


Son yıllarda başarısına başarı katan ve medyanın kralı durumuna gelen Acun ILICALI 1969 Edirne doğumludur.
Ergün ile İlknur ILICALI çiftinin çocukları olar Acun ILICALI ilk ve orta okulu Edirne İstiklal İlköğretim okulunda tamamlamış, liseye Kadıköy Maarif Kolejinde başlamış Kadıköy Anadolu lisesinde bitirmiştir.  Daha sonra Ankara Gazi Üniversitesini kazanmıştır. 1986 yılında Babaanne ve dedesini, 1990 yılında ise Anne ve Babasını trafik kazasında kaybetmiştir. 19 yaşında Seda ILICALI ile evlendi ve Banu adında bir kız çocuğu dünyaya getirdiler.

Anne ve babasını kaybettiği trafik kazasını şu şekilde dile getirmektedir Acun ILICALI

” Annem ve Babamla Bodruma gidecektik. Benim son anda işim çıkınca onlara “Siz gidin ben daha sonra geleceğim” dedim. Kızım Banu’yu da alarak yola çıktılar. Balıkesir‘i geçmişler, babam sakin bir şekilde konvoyu sollarken bir anda karşısına 180 km hızla gelen bir araç çıkmış ve kafa kafaya çarpışmışlar. Annem ve babam orada rahmetli olmuş, kızım ise çok ağır yaralıydı. Balıkesir Devlet Hastanesi‘ne gittim. Bir adam duruyor. Adamın yanına gittim ve annemi sordum. “İlknur Ilıcalı ile görüşmek istiyorum” dedim. Adam bir deftere baktı ve sayfayı çevirdi “Ölmüştür” dedi. “Ergün Ilıcalı ile görüşmek istiyorum” dedim. “Ölmüştür” dedi. Ben şoktayım ve kızımı soramıyorum bile. Sadece vücudunda 18 kırık vardı. Düşünün 10 aylıktı… Öyle bir acıydı ki kızımın yaşıyor olmasına sevinememiştim bile. Banu’nun o kazadan sağ çıkması gerçekten bir mucizeydi. Ben o yüzden kızıma “Mucize çocuk” derim. Yaşadığım bunalımın da etkisiyle, eşim Seda’dan ayrıldım.”

1995 senesinde bir kot dükkanı açarak ticarete atıldı ama başarılı olamadı. Lisans eğitiminin ardından tekrar girdiği üniversite sınavlarında İngilizce Öğretmenliği bölümünü kazanmasına rağmen bölümü okumaktan vazgeçti. Bir arkadaşı vasıtasıyla İlker Yasin‘le tanışan Acun, futbol bilgisiyle onu etkileyince, denenmek üzere işe alındı. BeşiktaşŞansal Büyüka‘nın ekibine, Show TV‘ye transfer oldu. muhabiriyken futbolcularla samimi olup özel röportajlar yapmayı başarınca yıldızı bir anda parladı ve daha sonra Televole‘nin spor magazin olduğu yıllarda bu program içerisinde kendine ait bir bölüm sunmaya ve bu bölüm dâhilinde dünyayı dolaşmaya başladı. Ardından bu bölümü, 2002Acun Firarda adı altında ayrı bir program yaparak sunmaya devam etti. Bu serüveni ile 105 ülke gezdi. yılında

2005 yılında Acun Medya adlı prodüksiyon şirketini kurdu. Fear Factor, Survivor, Kızlar – Erkekler, Survivor Türkiye – Yunanistan, Survivor Aslanlar – Kanaryalar, Var mısın Yok musun, Devler Ligi ve Yetenek Sizsiniz programlarının yapımcısı, jürisi ve sunucusu oldu. Uğur Dündar’ın sunmuş olduğu Yoksa Rüya mı ve Behzat Uygur‘un sunmuş olduğu Söyle Söyleyebilirsen programlarının yapımları da Acun Ilıcalı tarafından gerçekleştirilmişti.

İkinci evliliğini yaptığı Zeynep Ilıcalı‘dan Leyla ve Yasemin adlarında iki kız çocuğuna daha sahip olan Acun 3 kız babasıdır.