Hayatımda ki En Büyük Engeli Yani "SENİ" Maziye Gömüyorum.. mazide Sana Gömsün Sevdiğim...emi



Sürekli "erkekler kütüktür" "gerizekalıdır erkekler" "hepsi aynı bunların" temalı paylaşımlar yapan kız ; yalnızlık Zor dimi ?

Güzellik uykusundan uyandım. diye şirinlik yapan kız ,' Olmamış bir daha yat '...



Gerçek şu ki;Hayallerimizde ki insanların hayallerinde ki insanlar değiliz !

Bunca konuşarak susmayı beceren varken, Yaşayamamak, yaşama biçimi olmuşken; Susmalı . . .

Sus'a susamak geç bir itiraf artık, ve haybeden bir itiraz bu giderayak göz bükmeler...

Bir "kanun" taksimi yap "adaletli" olsun.Bir tatli huzur ver,kalamis senin olsun..!

Aramayacaksın kimseyi, olması gerekenler zaten yanında. Ve yanında olmayıp gidenler; ne aklında olmalı ne umrunda..


Neye uyanacağımı bilmeden yasaklığına kapattım gözlerimi ve Fahişe gecelerde yol aldım düşlerine

Biliyorum ruhumda terkedecek birgün beni,acım topraktan önce çürütecek bedenimi ve ben şimdi hangi çarmıha germeliyim geçmişimi.

Sen seviyorsun diye bir kelebek edasıyla baharın ince dallarından binlerce çiçeği yüreğimin eteklerine topluyorum senin için

Beni dışardan yargılayanlara söyleyecek hiç bir sözüm yok.Zaten dışarda kalmaları yeterince ceza onlara

Gözlerinin "kahve"sinden koy ömrüme, kırk yılın hatırına " sen"de kalayım!

Ben seni severken,seni başkasına bırakmayacak kadar adam,başkasında olduğunu bile bile bekleyecek kadar kadın olabilirim senin için

Birbirimiz gözlerinin içine bakıp sevgimizi itiraf edememekti aşk.Ve gözlerinin içine bakıp nasılsın arkadaşım demekti intihar...

Ben, senin için 'belkiydim'. Sen benim için 'keşke'. 'Belki' seviyordur diye 'Keşke'lerim ısrarcı bu gece..

Ne olur yani, bu sene de "insanlık" moda olsa?

Gölgemi en yakın dost zannederdim kendime, Meğer oda mecbur olduğundan geliyormuş benimle..

İçtikten sonra 'aranan kadın' değil, aradıktan sonra 'içirten kadın', değerlidir..

"Piskopatlıkla alakası yok, Senin dalını kıranın ağacını kökünden sökeceksin".

Ben gittikten sonra ağladığını söylediler normaldir her motor su kaynatır!

Hayranım sana , bir kısa mesajla ömrümü kısaltabiliyorsun..

Bir insana gereğinden fazla değer verirsen..Gereğinden fazla nankörlük görürsün...!