Facebook için komik sözler

8 Eylül 2012 Cumartesi


AqLarsa aNam aqLaR qeRisi pLayback Yapar.

Iki sevgili dönercinin önünden geçiyorlarmış... -kız : aşkım döner ne güzel koktu. -erkek : hadi gel o zaman bi daha geçelim

Beni çekemeyenler anten taksin

NO manita NO dirdir

‎"Happy Miss Car The She's" hzLi oku

lafa geldimi sedat peker içrata geldimi pamuk şeker

Usta fatmagul geldi sıkaym mı kafasna "yok mematı önce öğren bakalım suçu neymiş

‎_Büyümek istemiyorum annem babam yaslanır_

Düşünüyorum öyleyse varım. Üşeniyorum öyleyse yarın

BeLaLiYim BeLaLi Bu GöNüL SaNa SeVDaLi EgeR SaNa BirSeY oLuRSa YaKaRim Bu DünYaYı


SaNa GüLüM DeSeM SoLaR GiDerSin, SaNa MeLeGim DeSeM UçAr GiDeRsiN, aCaBa SeNi SeViYoRuM DeSeM Ne DerSin?


salatada bile seni arıyorum soyle bir hiyarın yokluğu bu kadarmı belli olur


zayıflama bisikletine ters binsem acaba kilo alır mıyım

Elektriği edison buldu faturayı biz ödüyoruz

TaKıL bAnA hAyAtIn ReNkLeNsİn FaZlA tAkIlMa GöKKuŞaNa DöNeRsİn

ağlarsa anam ağlar, gerisi vokal yapar

zenci bir kadin nerede güzeldir gecenin karanliginda..tabii görebilirsen

Tencere dibi kara seninki benden kara... ben ölünceye kadar yaşarım emolara sasarim hayat fani alt+f4 cek bari..

kimi yer kimi bakar bakan aç kalır