Romantik Günaydın Mesajları

2 Eylül 2012 Pazar

♥Herkez meydana toplanmış güneşin doğmasını bekliyor, kalbin o kadar güzel ki sevgilim, herkez güneşin doğmasını beklerken, güneş ise senin uyanmanı bekliyor, günaydın sevgilim

♥Bir öpücük göderiyorum sevgilim hadi kalk uyan, bir nefes kadar yanındayım ellerini tutuyorum, sana sarılıyorum sevgilim, günaydın.


♥Birgün gözlerine bakıp günaydın dersem, gözlerini açtığında güneş o zaman doğmuş demektir. 

♥Güneşi senin için ben uyandırdım, belki yanında değilim ama sana sevgimi yolladım, günaydın bebeğim.

♥Dostluk ne sadaka nede söz ister, dostluk yürek harbilik cesaret ister, yüreği güzel dostum günaydın. 


♥Günaydın dünyanın en tatlı bebeğine, seni seviyorum aşkım günaydın. 

♥Haydi kalk uyan, bir gülüş savur etrafına kıskansın seni güneş.


♥hüzünlü derin bi gecenin ışıltısından doğan sabaha senle merhaba demek dünyayı parlayan güzelliğinle aydınlatmak gözlerini açıp dünyayı güldüren bitanecik bebişimeee sevgi dolu günaydınlar günüm senle olsun bi tanem ..


♥Günaydın; benim viran gönlümün sultanı Günaydın; dost bağımın gonca gülü Günaydın; Süreyya yıldızım Günaydın: ay yüzlüm Günaydın; canımın cananı Günaydın….




♥ Günaydıngünaydın Pozitif düşün bugün Önce gülümse Sonra gül Kahkaha at Ve hatta Ve hatta... Katıla katıla Gül korkma Siyah renk gidecek önce Günün pozitifleşecek Gökkuşağı gibi aynen renk renk Bil ki 7 renkten oluşan renk Beyazdır... Ve gülmek bulaşıcıdır Haydi bulaştır!


♥ Önce kendime Sonra evime Sonra evimdekilere sonra kapılarımı açtığımda Bana değen ne varsa Yüreğimle beynim arası Çizgi derinliğince Günaydın


♥ Elini verene Gözünü değdirene Sözünü diyene Diyemeyene Sevgimi görene Göremeyene Günaydın

♥ Günaydın sabahımı aydınlatan güneşim

♥ Dur gitme Söylenmemiş sözler var suskun dudaklarımda Çığlıklarımda hapsettiğim Tomurcuk tomurcuk sevgilerim / çatlamaya hazır Yeni baştan yaşanacak sevdalar / yüreğimde Günaydınım...


♥ Yere düşen yağmur damlaları Kalbine inecek güneşi engellemesin Güneş bulutların arasından Hep sana doğru baksın Güneş güzellikler getirsin Günaydın



♥ Günaydın iyi sabahlar Okadar güzel uyuyorsun ki Sanki bulutlar üzerinde Uyan sevgilim sabah oldu. Kalk ta kocana kahvaltı hazırla. Seni uyandırmak istemem Elinden yemek çok güzel Sen bir dahisin Kahvaltımı rengarenk yapıyorsun Yemesen de yanımda otur Bırak çayımı ben koyarım Sen birtanem karşımda otur



♥ Günaydın yüreğime yağmur gibi yağan gece mi yıldız yıldız bezeyen karanlığımı dolunay gibi aydınlatan günaydın....


♥ Günaydın gecenin karanlığında yolunu kaybetmişlere yol gösteren kutup yıldızım seher vakti yapılan ve kabul olunan duam günaydın....



♥ Günaydın yatağımda rüyalarım işimde hülyalarım soğuk kış günlerinde sımsıcak saran ılık ılık damarlarımda akan can suyum günaydın...

♥ Günaydın bahar kokulum kır çiçeğim nefesim gözüm... her şeyim günaydın günaydın.... CANÖZÜM



♥ Aç gözlerini rüyadan sonra ilk beni gör herşeyden önce al bu tatlı buse sanadır sana günaydın günaydın günaydın canım