Günaydın Mesajları

2 Eylül 2012 Pazar

Ben sana sevmeyi öğretemedim ama sende bana unutmayı öğretemedin günaydın yinede bitanem

Bu sabahta varlığının verdiği huzurla uyandım her şeyim sonsuza kadar hep benim ol çünkü sadece seninle bu can var olur..günaydın hayatımın anlamı,canımın ta içi zaman durur sana olan aşkım durmaz. Seni seviyorum bir tanem günaydın…

Bu sabah senin için güneşle uyandım. Yanında değilim ama sevgimi yolladım. Haydi kalk artık aç o güzel gözlerini bak sana kocaman günaydınlar yolladım. Günaydın her şeyim...


Bu sabah mavi bulutların avcuna sevgiyi gönlüne ve aşkı usulca kalbine bırakıyorum güneş her zaman doğsun ve her doğan güneş sana mutluluk getirsin. Günaydın bitanem.

Bu gözle güneşin açmasıyla ilk seni görmek ister bir tanem uyan artık... Günaydın

Biricik aşkım,  Seni çok seviyorum. Öyle tatlı uyuyorsun ki insan kaldırmaya kıyamıyor. Günaydın.


Bir umutla başlar her güzel gün. Gün güzel olunca umut da özel olur. Her yeni gün sana umut getirsin. Umudun sevgi, sevgin sonsuz, sabahın aydın olsun kocaman öpüldün. Günaydın her şeyim. . .


Bir umutla başlar her güzel gün. Gün güzel olunca umut da özel olur. Her yeni gün sana umut getirsin. Umudun sevgi, sevgin sonsuz, sabahın aydın olsun kocaman öpüldün. Günaydın her şeyim. . .


Bir sabah seninle güne uyanacağımı hiç sanmazdım ama artık güne senle başlayıp kahvaltımı ellerinden yemek o kadar güzel ki seni çok seviyorum aşkım...

Bir rüyanın gerçeğe dönüştüğü en tatlı halisin aşkım günaydın..!


Bir öpücük gönderiyorum sevgilim hadi kalk uyan, bir nefes kadar yanındayım ellerini tutuyorum, sana sarılıyorum sevgilim, günaydın.


Bir gün unutursa doğmayı güneş, unutursa karanlığı aydınlatmayı, gözlerindeki masum bakışlar aydınlatsın dünyayı ve o gün tekrar sana “Günaydın” diyebileyim “Günaydın”.