Facebook İçin Biyografi Sözleri

4 Eylül 2012 Salı

Facebook İçin Biyografi Sözleri Şekilli


Facebook Biyografi Sözleri Şekilleri



Cєѕαrєт нiç KσrKмαмαK dєğiℓ KσrKυуα rαğмєη вir şєуℓєr уαραвiℓiρ αğıтℓαr уαKтırмαKтır.

ÇαρKıηℓıK тєηℓєrdє dσℓαşмαK dєğiℓ Kαℓρℓєrdє υηυтυℓмαzı σуηαмαKтır. 

▄başbeLasıyım…
▀▄▀▄sinir bozucuyum…
▀▄▀▄▀▄inatçıyım…
▀▄▀▄▀▄▀▄anti ciddiyim……
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄kopuğum…
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄fotojeniim…
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄sevimLiim…
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄asabiyim…
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄gezmeyi çok severim…
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄pek..deLi doluyum…
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄serseriyim….
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄çabuksinrLenirim..
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀tribe geLemem…
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀özentiLerdennefretede
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀kendini beenmişLerden de.
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀arkadaşLarımdan ayrılmam…
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀annemi seviyorum(herşeim)…
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀kendimi seviyorum(bitaneim)…
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀haa bi de O’nu seviyorum(adı lazım değil)
▀▄▀▄▀▄▀▄▀hayatı seviyorum…

AƒƒєтмєK νє υηυтмαK iуi iηѕαηℓαrıη iηтiKαмıdır.
Rahatsız etmeyin..
Hayatıma anlam yüklüyorum. ██████████___| %71 Loading...



İηѕαηı уαşℓαηdırαη çöKєrтєη вυrυşтυrαη уαşαdığı уıℓℓαr dєğiℓ; уαşαуαмαdığı мυтℓυℓυK Kırıηтıℓαrıdır.

FαrKℓıℓıK αуηαdαKi уαηѕıмα dєğiℓ; уαηѕıмαηıη içiηdє ѕαKℓı σℓαη νicdαηdır.

ⓚⓞⓝⓤⓢⓜⓐⓚ ⓘⓗⓣⓘⓨⓐ© ⓞⓛⓐⓑⓘⓛⓘⓡ, ⓐⓜⓐ ⓢⓤⓢⓜⓐⓚ ⓑⓘⓡ ⓢⓐⓝⓐⓣⓣⓘⓡ๏๏๏

єgєя вιя уєя∂є кüçüк ιηѕαηℓαяιη вüуüк göℓgєℓєяι σℓυѕυуσяѕα σяα∂α güηєѕ вαтιуσя ∂ємєктιя