Böyle başladı sizin hikâyeniz Çok güzel bir aşk

20 Eylül 2012 Perşembe

Böyle başlasın bundan sonra tüm
sabahlarımız.
Kalbimizi ısıtalım hep böyle,birbirimizin sıcağı
olalım.
Alnımdan öp,dokun yüzüme.Sarıl sımsıkı.
Susayım! Gözlerine uzun uzun bakayım.
Bana sevgini öyle anlat ki; UTANAYIM.
Sonra,seni izleyeyim uzun uzun
uyurken,yanımdayken,rüyanda belki bizi
görüyorken.Sana dokunurken sessizce,uyanıv
er bir anda.
Dokun dudaklarıma,dudaklarınla.
Hafif gülümseyerek , " Günaydın hayatım" de,
Bende sana yine, " Günaydın dünyam"
diyeyim.
Kahvaltı yapalım sonra.
Sen bana ellerinle reçelli ekmek yedir,
Bende senin çayını doldurayım.
Dışarı çıkalım,gezinelim yemyeşil bir
parkta.Elimi tut sımsıkı.
Hava soğuksa paltom ol,sıcaksa hafif esen
rüzgarım.
Sinemeya gidelim beraber.
Film seçmekte zorlanalım,hatta tartışalım
tatlı tatlı.İlk tartışmamız olsun.
Akşam olsun,başbaşa yemek yiyelim.
Uzun uzun bakalım yine birbirimize.Yed
iklerimizden hiç birşey anlamayalım.
Sobet edelim,en komik anılarımızı
paylaşalım,gülelim.
Ardından gelen sessizliği fırsat bilip "seni
sevdiğimi" söyleyeyim.
Sadece "bende" ile bitirme cümleni.Uzun
uzun cümleler kur bana.
Yine utanayım,yüzüm kızarsın,
Kocaman sarılalım birbirimize uzun süre.
Sonra,bir sonraki görüşmenin heyecanıyla
ayrılsın ellerimiz,gözlerimiz.
Uzaksın bana şimdi!
Özlüyorum.
Dokunamadığım yüzünü,tutamadığım ellerini
özlüyorum.
Her gün daha fazla istiyorum seni yanımda.
Duygularımda dolaş istiyorum.
Anlatamıyorum çoğu zaman, susuyorum.
Uzaklık canımı yakıyor,korkuyorum!