Cuma Mesajları Facebook Cuma Mesajları / Cuma Sözleri

4 Eylül 2012 Salı


Olsun ki, yürekler atsın Allah Allah diye.
Olsun ki, aşk-ı Muhammed gönüllere azık olsun.
Olsun ki, paramparça bu ümmet;
kardeşlik bilinciyle kaynatılmış, tevhid temeli üzerine kurulmuş,
çatısı Kuran, ziyneti sünnet olan bir kaleye dönüşsün!
Cumanız Mübarek Olsun.
Allah aşkı neler yaptırmaz ki insana?
Bir can değil, binlercesi feda olsun yoluna.
Cumanız Mübarek Olsun
Huzur yüzlere yansısın bugün.
Her atom kardeşliği haykırsın, karanlık yüzlere.
Ve yüzler Allah’a (c.c.) dönük olsun sadece.
CUMA
Ey iman edenler! Cuma günü namaza çağırıldığı zaman, hemen Allah’ı anmaya koşun ve alış verişi bırakın. Eğer bilmiş olsanız, elbette bu,sizin için daha hayırlıdır. (Cuma Suresi /9)
Cuma gününde makbul bir saat vardır. Duasını bu saate denk getiren Müslümana Allah dilediğini verir. (Hadis-i Şerif)
Özürsüz üç Cuma’yı terkeden kimsenin kalbin Allah mühürler. (Hadis-i Şerif)
Güzel söz, sadakadır. (Hadis-i Şerif)
Cumanız mübarek olsun.
Rabbimiz! Güçsüzlüğümüzü ve Senin isteklerini yerine getirmedeki yeteneksizliğimizi Sana şikayet ediyoruz. Üzüntümüzü ve tasamızı da yalnız Sana arz ediyoruz.
Özünün hakikati ve yüzünün nuru üzerine yemin ederiz ki, Sana duyduğumuz ihtiyaç, Senin zenginliğine denk! Sana olan ihtiyacımız Senin büyüklüğün kadar…
Bildirdiğin ve gizlediğin tüm isimlerini ve Kur’an-ı Kerim’i, kalbimizin baharı, gönlümüzün nuru, sıkıntımızın ilacı yap.
Hayırlı Cumalar
Rabbim Allah, fikrim zikrullah, kalbimin nuru Resullullah, evvelim Allah, ahirim Allah, La ilahe illallah Muhammedün Resullullah.
Cuma gibi günümüz var. Islam gibi dinimiz var. Muhammed gibi sahimiz var. Allah dedim, dostum dedim, 99 ismine mühür vurdum, üstüne.
Bugün Cuma günüdür. Dinim Islam dinidir. Dinimin Islam dini olduguna, yetmis binin nisfina, mühürledim üstüne.
Lailahe illallah üç muradim var, biri cennet, bir irmak diyarini görmek. Aç cemalini göster diyarini.
Yine takvim yaprakları Cuma’yı gösteriyor,Rabbim bu mübarek gün hürmetine günahlarımızı af buyursun.Bizlere esenlik versin.Ahir zaman fitnelerinden ,kazalardan ,belalardan ,sıkıntılardan ,şerli kimselerin ve şeytanın tuzaklarından bizi ve sevdiklerimizi korusun.Hakkımızda hayırlı olan hacetlerimizi kabul buyursun.Selam ve DUA ile hayırlı cumalar.
Ya Resullullah! Aman yarabbi ya rabbena her halimiz malumdur sana, gece gündüz yalvaririm sana. Her zaman sana muhtacim, cemalini göster bana.
Cennetine davet et Allahim kabrimizde rahatlik, siratta selamet, tatli canimiz sana emanet, son nefesimizde selametler ihsan eyle.
Kabir suallerimiz ahsan eyle, cennetinle cemalini cümleyle beraber bana da nasip eyle.