İngilizce Aşk Mesajları

4 Eylül 2012 Salı

Things I loved before, are now for saLe
(önceden sevdiğim herşey şimdi satılık)

Here is a little story that I made up So Let’s make believe
( benim uydurduğum bir hikaye bu, o zaman kendimizi inandıralım)

I’m just a crazy kind of girl I wanna shop around , I’ve just begun
Don’t wanna settle down
( ben çılgın bır kızım alışveriş yapmak ıstıyorum)

Don’t be scared of your shadow You can’t hide from your sorrow
( Gölgenden korkma , kaderinden saklanamazsın )

I lie and I lie and I lie till there’s no turning back;I don’t know why
(Yalan söylüyorum yalan söylüyorum dönüşü olmayana dek;Bilmiyorum neden)

oh tonight you killed me with your smile so beautiful and wild so beautiful
(bu gece gülüşünle beni öldürdün öylesine güzel ve vahşiceki öylesine güzel)

No longer waiting, remove illusions;No more complaining, forget confusion
(uzun beklemeler yok,ilizyonları kaldır;daha fazla yakınmak yok,karışıklığı unut)

I don’t know who to trust no surprise;Everyone feels so far away from me
(Bilmiyorum kime güveneceğimi şaşırmadan; Herkes benden uzaktaymış gibi geliyor)

I tried so hard;And got so far;But in the end;It doesn’t even matter
(O kadar çok denedim;Ve o kadar uzaklaştım;Ama en sonunda;hiçbir önemi kalmadı)

know that i can’t get over you;’cause everything i see is you and i don’t want no substitute;baby i swear it’s deja vu
(seninle baş edemediğimi bil; çünkü gördüğüm herşey sensin ve yedeğini istemiyorum; bebeğim yemin ederim bu bir deja vu)

No one will love you the way I do;No one will love you;Love you like I do;It will never be the same
(hiç kimse seni benim sevdiğim şekilde sevmeyecek;hiç kimse seni sevmeyecek;benim sevdiğim gibi;asla aynı olmayacak)

I’m so over being blue;Cryin over you;And I’m so sick of love songs;So tired of tears;So done with wishing you were still here;Said I’m so sick of love songs so sad and slow
(Çok hayalciyim; Sana ağlarken; Ve aşk şarkılarına hastayım; Gözyaşlarına çok yorgunum;Senin hala burada benimle olmanı dilerken; Dedi ki aşk şarkılarına hastayım çok üzücü ve yavaşlar)

yOu’re the Only One fOr me, I wOn’t let anyOne get in Our way
(Sen benim birtanemsin, kimsenin bizim yolumuza çıkmasına izin vermem)

My heart will always remember Our beautiful memOries(L)
( Kalbim hep hatirlayacak bizim güzel anılarımızı )

prOmise yOu wOn’t fOrget thOse sOft imprints we left in the snOw(F)
(karda biraktigimiz izleri birakmayacagina söz ver)

I just think abOut yOu, when I feel sO lOnely
( Kendimi yanliz hissetigimde Seni düşünüyorum )

The day I met yOu, I knew yOu were the One(L)
(Seninle tanistigimiz ilk gün benim Birtanem oldugunu biliyordum)

When I clOse my eyes, I can feel yOu entering my heart
( Gözlerimi kapattigimda Kalbime girdigini hissedebiliyorum)

On the day I met yOu, sO much happiness came tO me
(Seni tanidigim gün öyle cok mutlu oldum ki)

I believed that it was too hard to fall in love at first, but that was what I thought before I saw you
(Ilk görüşte aşkın çok zor olduguna inanirdim, ama bu seni görmeden önceydi)

When I ran intO lOve, I tOok yOur hand
(Aşka koştugumda, senin elinden tuttum)

Always be my love
(Her zaman benim aşkım ol)

I remember all the time that i had with yOu, and nOw I really miss you
(Seninle gecirdigim zamanimi hatirliyorum, ve simdi seni gercekten cok özlüyorum)

True love has no end
(Gercek askin sonu yoktur)

I hate that I lOve yOu
(Nefret ediyorum seni sevmemden)
You see that shackle? I’m Your sLavee…!
(Kelepcelerı Goruyormusun ? Ben senın KöLenim)

I’ve become so numb , i cant feeL you theree
(Çok hissizleştim , senin burda olduğunu biLe hissedemiyorum! )

Do you ever wanna run away? Do you locked yourself in your room , with the radio on turned up so loudNo one hears your screaming
(Hic uzaklara kacmak istedinmi? kendını hıc odana kitledinmiradyonun kısık sesını arttırarakHıc kımse duymaz senın çığlıklarını)

I’ve become so numb , i cant feeL you theree..
(Çok hissizleştim , senin burda olduğunu biLe hissedemiyorum..! )

Do you ever wanna run away?Do you locked yourself in your room , with the radio on turned up so loud..No one hears your screaming..