Doğum Günü cevap mesajları

20 Eylül 2012 Perşembe

Bu Doğum Günü Mesajının tek Özelliği Diğerlerinden Daha Samimi ve içten Olmasıdır, Hayattaki Bütün Güzel Duygular ve düşünceler senin olsun doğum günün kutlu Olsun Canım.

Off Ne diyecektim unuttum, hatırlayamıyorum uykudan yeni kalktım dersem inanma Doğum günün Kutlu olsun Canım mujuksss 

Ufacık telefonun ekranına Şimdilik Sadece Mutlu Ve Huzur Dolu Bir yıl geçirmeni Diliyerek Başlıyorum, Umarım En Kısa Zamanda Görüşerek Sana Dünyaları Sunarım Doğum günün kutlu ve mutlu olsun..

tek Dileğim, Dilediğin Bütün Dileklerin, Güzel Bir şekilde Gerçekleşmesidir sevgilim, umarım her dileğin bir gün istediğin gibi olur bebeğim, Güzel Dileklerin, Özel Günü Adına Doğum günün Kutlu Olsun Herşeyim.

Hayat Sana yeni yaşında yeni şanslar ve yeni umutlar hediye etsin, yeni hayatında bütün mutluluklar kendini yenilesin ve yeni umutlar sadece senin için yeşillensin, Doğum Günün Kutlu Olsun Sen herkezden şekersin 

benim için her Güneşin Doğuşu bir Doğum Günüdür Sevgilim, çünkü sen varsın hayatımda her gözlerine baktığımda her elini tuttuğumda o gün doğum günümdür benim için, Bu özel gününde umarım Hayata Attığın yeni Adımda Yaşayacağın bütün güzellikler pozitif Olur, Doğum Günün Kutlu Olsun Canım Aşkım.

Yaşadığımız Hayatta benim için 2 gerçek var sevgilim, 1) Ölüm, 2) Sen ( Yaşam ) Bu iki Doğrunun içinde yaşadığım hayat sadece senindir bebeğim, Günlerin, günlerinden güzel, yeni yaşın her yaşından daha özel olsun sevgilim Doğum günün kutlu Olsun.

Umutlar Adın Olsun, Baktığın heryer Huzur Dolsun, Gözyaşların Kurumuş Duygulara Merhem Olsun, Doğum günün Kutlu Olsun Canım.

Duygularının Mutlulukla Kaynaştığı Bu güzel ve özel günde, Bütün Arzularının Hayata geçmesini Dilerim, En Kötü Gününde Böyle olsun Doğum günün Kutlu Olsun.

Bugün kutladığımız bu özel günün anısına, hayata ve acılara karşı nasıl güldüğümüzü ispatladık, umarım bugünden sonrada bu şekilde devam ederiz, Bugünün En özel insanı Sensin ve Sen gerçekten Sevilmeye Değersin Doğum Günün Kutlu olsun Cicim 

Hayatı Bir Buket yaparak Sunuyorum Sana, Hayatın Bütün Mutluluğunu Topladım Çiçeklerin Adlarıyla, En Güzeli Sensin Bu Dünyada, hediyeme Baktıkça Beni Hatırla, Doğum Günün Kutlu Olsun CanıMmMM..

Su gibi geçip giden hayatımızın, saf ve berrak geçmesi dilegiyle Bütün güzellikler senin oldun doğum günün kutlu olsun.

Bana Deseler ki, Hayatın Mutluluk resmini Çiz, Seni Çizerdim heryere, Sen Bir Huzur Ve Mutluluksun benim içimde Sevgilim, Hayatın Gözlerin Gibi Huzur Verici Olsun Doğum Günün Kutlu Olsun BebiŞim.

Gökyüzünde ki Mavi özgürlüğün beyaz bulutusun sevgilim, umarım hayatın masmavi umutların bembeyaz ve gerçek olur sevgilim Sen herşeyin En Güzeline Layıksın benim Gibi Doğum Günün Kutlu Olsun Eyy Sevgili.

Aşk, Mutlulu, Sevgi, Bunlar Olsun Hayatında, işte ozaman Mutlulukta Senin olur Hayatta, Nice Mutlu Özel Yıllara adını yazdım bunu sakın unutma, sen umutsun içimde bir hayatsın gözbebeğimde, iyiki Doğdun Sevgilim Bugün Anlam Kazandı seninle

Bütün Güzel Günler Sadece Senin, Sen ise Sadece benim ol Birtanem, iyiki Doğdun iyiki BenimSin Bebeğim Herşeyim Senin, Sen Mutlu Oldukça Benim için Hergün Doğum Günüdür

benim için Bana iLk Baktığın Gün, Elimi Tuttuğun Gün, iLk Öptüğün Gün ve Bunların Bana Hediye Olarak verildiği Doğduğun gün Kutlu Olsun Aşkım, Seninle Bir Günü Değil Ömürümü Paylaşmaya Hazırım Canım tek Varlığım..



Doğum Günü cevap mesajları
Doğum günü kutlama sözleri cevapları
Doğum günü tebrik cevapları