Facebook Anlamlı Güzel Hakkımda Yazisi Çok Güzel Biyografi Yazısı Facebook Hakkında Yazıları

3 Eylül 2012 Pazartesi

Merhabalar, ben Mert. 20 Haziran,
Istanbul doğumluyum. İnsanları
kırmaya korktuğum için
paramparça olan bi insanım.
Gülmek bende artık bi tutku haline
dönüştü ve bende bu huyumu çok
seviyorum. Girdiğim ortamlar var
girmediğim ortamlar var. Mesela
parti ortamlarına hiç girmedim
bana göre değil yani. Allahtan başka
kimseye ihtiyacım yok bir aileme
birde kardeşlerime ihtiyacım var.
Herşeyi dozunda yaşarım hayatıma
bi çok kişi girdi, hepsi ayrı bir renk
kattı onlar sayesinde büyüdüm
hepsine burdan tebrik koyuyorum.
Tam bir Fenerbahçe fanatiğiyim ona
göre davran, kavga falan olmasın
herkesin takımı kendine. :)
Öyle yanii herşey yolunda gidiyo,
yalnız gideni fazla
kafama takmam eğer ki değerli
değilse triplere girmeyin o yüzden
Beni yakıp yıkan çok kişi var. Bunlar
dışardan birileri değil, olamazda.
Hayatımdaki en değerli insanlardan
en büyük darbeleri yedim ben.
Anlamaya çalışmıyorum artık, hayat
böyle işte. Hep o kıyamadıklarım
kıydı bana. Bu yüzdeen artık benim
kıyamadıklarım değil, bana
kıyamayanlar değerli benim içiin. ♥
Arada mallıklar yapabilirim.
Klavyeye otururum, birleşik
yazarım. Emo gibi
yazabilirim. Bende insanıım yanii
asdfgh. :D
Bana zıt gidilmesinden hoşlanmam.
Hava atılmasındanda hoşlanmam.
Yok şu var yok bu var banane amk
ya.
Bana madem çok seviyosun ama
neden bu kadar çabuk vazgeçiyosun
diyenlere tek cevabım var ; beni
siklemeyeni ben hiç siklemem. Ben
değmeyecek kişilerin peşinden
koşmak için yaratılmadım, buda
böyle biline. Ha değecek biri olur o
zaman başka. Sonuna kadar
giderim o zaman. Asla vazgeçmem,
çünkü hala bi umut olduğunu
bilirim. Akıllı olanda böyle yapar
kardeşim.
Aşk mı ? O meretten yana hiç
şansım olmadı. Ayıptır söylemesi 5
yıldır yalnızım :D Ya sevdiklerim
beni sevmedi, ya da beni sevenleri
ben sevemedim, öyle yani. Çok
çabuk aşık olurum ama çabuk
vazgeçmem. Çok kez terk edildim,
reddedildim falan. Kısacası acıların
çocuğuyum ben gardaşş :D
Asla sapık, yılışık, abaza ve yavşak
biri olmadım. Çünkü biliyorum ki
benimde bi kız kardeşim olmasa
bile kız kuzenlerim,yeğenlerim var.
Böyle durumlarda en iyi çözüm
empati kurabilmek :)
Neşeli bi insanım. İnsanları
güldürmeyi çok severim. Ama sulu
gözümdür. Çok çabuk ağlarım.
Azıcık sapıklık var bende herkeste
olduğu gibi
bende insanım yani asdfgh ♥
Bana trip atılmasından nefret
ederim ama trip atarım. Sevdiğimi
kıskanırım ama bi yandanda
güvenirim ona. Bana sevgi
sözcükleri söylemesi çok hoşuma
gideer. Çok yakın davranırım yani.
Benim olanı asla başkasıyla
paylaşamaam. ♥
Ben buyuuum ; kabul eden böyle
kabul etsin. Bu saatten sonra
değişmem, ayrıca kimse için
benliğimden vazgeçmem. Son
olarak, yanımdakiler yeter banaa
♥ ; kimseye ihtiyacım yok.
Çalıcak mısın ?
Ben düşündümde yazdım zor bişey
değil, az düşünmeyi denesen ?
Hee yok illa özentilik yapıcaksan dur
yardım edim ; Ctrl+C.