Facebook hakkında yazısı Yeni Uzun Güzel hakkında Facebook Biyografi

15 Eylül 2012 Cumartesi

Kusurlarımı seviyorum.!
Darılınca suratımı asmayı,
canım sıkıldığında sebepsizce
bağırmayı,
kıskançlık krizlerimi.
Olur olmaz yerde kahkahalar atmayı,
normal olmamayı seviyorum.
Sadece canımın istediği şeyleri
yapmayı,tembelligimi..
Bazen düşünmediklerimi birden
söylemeyi,
bazen herşeyi yüzüme gözüme
bulaştırmayı.
Öfkeleri mi.
Kızınca küsmeyi.Heyecanlarımı.
Benden iyi olduklarını
düşündüklerimi..ki yok :-)
Yatakta tembellik yapmayı.
Gereksiz para harcamayı.
Bazıları haketmediği halde sevmeyi.
İçimde ki çocuğu,
Beni seviyorum.
İyi ki varım,
İyi ki ben benim.
Ne mutlu çok mükemmel değilim.
Ama benden bir tane daha yokkk.
Beni seven böyle sevsin!
Sevmeyene de zaten yol verdim gitsin.
=))
Facebook biyografi yazısı
Facebook hakkında yazısı
Yeni uzun güzel hakkında yazıları