Günaydın Mesajları 2012,Sevgiliye Günaydın Mesajları, Facebook Paylaş

2 Eylül 2012 Pazar

Bir gün olurda sana günaydın diyemezsem. N’olur beni affet... Çünkü ölüler konuşamaz. Bir gün sabah uyandığımda burnuma gelen senin mis kokunu koklamak dileğiyle meleğim günaydın.

Bir gün gözlerine bakıp günaydın dersem, gözlerini açtığında güneş o zaman doğmuş demektir.

Bende diyorum güneş ne kadar parladı demek benim aşkım uyanmış günaydın benim bitanem.


Ben sana sevmeyi öğretemedim ama sende bana unutmayı öğretemedin günaydın yinede bitanem

Aynadaki yüzünün karşılığı benim bebeğim günaydın.

Aşkım hayatım diğer yarım her şeyim dünyam tek gerçeğim ekmeğim aşım suyum lokmam dünüm bugünüm yarınım olmayacak duam. Günaydın esmer yarim.


Arım balım peteğim reçelim hadi kalk kahvaltı yapalım…Günaydın Sevdiceğim…

Herkes meydana toplanmış güneşin doğmasını bekliyor, kalbin o kadar güzel ki sevgilim, herkes güneşin doğmasını beklerken, güneş ise senin uyanmanı bekliyor, günaydın sevgilim...

Günaydın biricik sevgilim seni çooooooookkkkkkkk seviyorum...


Haydi, kalk aşkımm bitanem her şeyimmm seni çooook seviyorummm bunu billll