Facebook Biyografi Yazıları

13 Eylül 2012 Perşembe


- Selam ben Buse
- Buda benim hakkımda bölümüm.
- Ailem hayattaki en değerli varlığımdır.
- Hatırlatıyım bende insanım.
- Beni sevmek zorunda değilsin.
- Kendimi sadece arkadaşlarımın yanında rahat hissederim.
- Çok çabuk sinirlenirim.
- Durumlarımda felsefe yada laf sokmaya çalışmayın abi. felsefe veya laf sokunca oscar vermiyorlar size.
- Ok kelimesinden nefret ederim !
- Her kişinin istediğini yapmak zorunda da değilimdir.
- Arkadaslarımı çok severim.
- Farklı yerler keşfetmek en büyük tutkumdur.
- Hava atılmasından nefret ederim yok o var yok bu var ben napım abi
- Aslında iyi biriyim ama herkese karşı değil.
- Uzun boyluyum 1.70 ♥ herkes sorar uzamak için ne yapıyosun die ama bişey yapmıyorum sulak yerde yetişiyorum asdfgh :D
- Beni seven herkesi bende seviyorum

He bide sizlerin bu yazıyı okuma ihtimalinizi seviyorum ♥